کد خبر: ۲۷۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۳

ساکنان خیابان دهم شهرک اوج کرج شامگاه سه شنبه با فریادهای یک مادر به خیابان ریختند و دور این مادر سراسیمه حلقه زدند، مادر فریاد می زد و از مردم کمک می خواست که برخی ساکنان با خودروهای شخصی به تعقیب و گریز سارقان پرداختند و برخی با تماس تلفنی از پلیس کمک خواستند.

همه اهل محل از زن و مرد و کوچک و بزرگ در خیابان ها و کوچه های اطراف، نگران سرنوشت ستایش 9 ماهه بودند، در این حال حدود نیم ساعت از سرقت خودرو پراید سفید رنگ گذشته بود که پلیس خود را به محل رساند و مشغول جمع آوری اطلاعات شد، با به صدا درآمدن تلفن منزل خانواده کودک، بلافاصله جمعیت به دنبال مادر به سوی خیابان شانزدهم اوج به حرکت درآمد.

 

کودک 9ماهه سارقان را پشیمان کرد+عکس
 


جوش و خروشی در خیابان های این شهرک به وجود آمد که ناگهان اهالی با کمال ناباوری کودک گریان و خودرو رها شده را در خیابان شانزدهم اوج یافتند، مادر اشک ریزان فرزند خود را در آغوش کشید.

لحظه های پرهیجانی برای اهالی محل بویژه مادران بود و همه دور مادر و کودک حلقه زدند و او را تا در منزل همراهی کردند.

با اتمام تحقیقات پلیس ، «مرضیه امینی» مادر ستایش که همچنان متحیر مانده بود، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در توضیح چگونگی سرقت خودرو به همراه فرزندش گفت: از محل کار به منزل برگشتم که پس از پیاده شدن از خودرو مشغول باز کردن درب پارکینگ بودم، به یکباره دو جوان در آن نزدیکی نشسته بودند، بلافاصله داخل ماشین پریدند و آن را به سرقت بردند.

وی ادامه داد: ستایش در صندلی عقب خودرو خواب بود که ماشین به سرقت رفت و در این لحظه سخت متحیر و سراسیمه شدم.

امینی گفت: همسرم که در نزدیکی ما بود بلافاصله به تعقیب سارقان پرداخت اما بی نتیجه بود تا اینکه لحظاتی پس از سرقت، دو سارق جوان با شماره تلفن یکی از دوستانم که شماره وی روی تلفن همراهم در داخل ماشین بود، تماس گرفتند و به او محل رهاسازی ستایش و خودرو را اطلاع دادند.

وی ادامه داد: سارقان در تماس تلفنی به دوستم گفته بودند به خاطر بچه از سرقت خودرو منصرف شده اند.

این مادر از اینکه فرزندنش سالم به او بازگشت خدا را سپاس گفت و افزود: وجود ستایش 9 ماهه در داخل خودرو سارقان را پشیمان کرد، سارقان تنها مدارک خودرو را به سرقت بردند.

این سرقت در حالی رخ داد، پلیس بارها از مردم خواسته است که حین انتقال خودرو به داخل پارکینگ یا خارج از آن به ویژه موقع بازکردن و بستن در پارکینگ به نکات ایمنی توجه کنند.

پلیس نیز تحقیقات خود را برای شناسایی دو سارق جوان آغاز کرده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"