کد خبر: ۲۷۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ، پیش بینی می شود در روزهای باقیمانده تا پایان تعطیلات تابستانی، مصرف بنزین منطقه چالوس به دو میلیون لیتر افزایش یابد.

پیش بینی مصرف دو برابری بنزین در منطقه چالوس

به گزارش خبرخودرو ، پیش بینی می شود در روزهای باقیمانده تا پایان تعطیلات تابستانی، مصرف بنزین منطقه چالوس به دو میلیون لیتر افزایش یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس گفت: با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان شهریورماه و شروع فعالیت سراسری مدارس کشور، انتظار می رود در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی، سفر به این منطقه نیز افزایش یابد و این مهم مصرف بنزین را افزایش دهد.

سید محمود طاهری با بیان این که مصرف معمول بنزین در منطقه ساری یک میلیون لیتر در روز است، اظهار کرد: اوج مصرف بنزین در منطقه ساری در تابستان امسال به ١,٥میلیون لیتر در روز نیز رسیده است.

وی تصریح کرد: مصرف بنزین تابعی از شرایط است و به استقبال مسافر برای سفر، شرایط ایجاد سفر و شرایط جوی بستگی دارد؛ از اینرو اگر این شرایط مهیا باشد می توان انتظار داشت که مصرف بنزین در روزهای پایانی تابستان افزایش یابد.

طاهری گفت: روزانه ٩٠ هزار لیتر بنزین سوپر نیز در منطقه چالوس توزیع می شود.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس، با توجه به ذخیره سازی مناسبی که در انبارهای نفت منطقه صورت گرفته است، مشکلی در تامین و عرضه سوخت وجود ندارد.

طاهری گفت: کارکنان بخشهای ستادی و عملیاتی این شرکت نیز همانند همیشه اوقات سال، آماده خدمات رسانی به شهروندان و مسافران در روزهای پایانی تابستان امسال هستند و مشکلی نیز در جایگاههای عرضه سوخت وجود ندارد.

منطقه چالوس به عنوان یکی از محورهای مهم و اصلی مواصلاتی کشور است که به لحاظ نزدیک بودن به استان تهران و البرز و اتصال آن به نقاط شمالی کشور، همه ساله پذیرای مسافرانی است که به این خطه سرسبز سفر می کنند؛ از این رو تامین و عرضه به موقع فرآورده های نفتی در آن از اهمیت بالایی برخودار است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"