کد خبر: ۲۷۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
گروه بین الملل: بنتلی به تازگی جدیدترین محصول خود با گشتاور 811 فوت پوند را قبل از نمایشگاه خودروی پاریس معرفی کرده است.

بنتلی، مولسان اسپید مدل 2015 را معرفی کرد

گروه بین الملل: بنتلی به تازگی جدیدترین محصول خود با گشتاور 811 فوت پوند را قبل از نمایشگاه خودروی پاریس معرفی کرده است.

به گزارش خبرخودرو، باور کنید یا نه این خودرو 46 فوت پوند گشتاوری بیش تر از شورلت سیلورادو 3500 HD تولید می کند.

این سدان پرچم دار بنتلی اساسا قدرت 505 اسب بخار تولید می کند اما در این مدل تیون شده قدرت آن به 530 اسب بخار  گشتاور 811 فوت پوند رسیده است. این نیرو از یک موتور 6.75 لیتری V8 تامین می شود. با توجه به وزن 3175 کیلوگرمی این خودرو چنین موتور قدرتمندی یک ضرورت به نظر می رسد.

دلیل این افزایش قدرت و گشتاور اصلاحاتی در زمان سوپاپ ها و توربوشارژرها است. بنتلی گیربکس اتوماتیک هشت سرعته این خودرو را نیز اصلاح کرده است.

با تمام این ویژگی ها شتاب صفر تا صد مولسان اسپید 4.8 ثانیه و بیشینه سرعت آن 305 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو از نظر آلایندگی 13 درصد بهبود یافته و میزان مصرف سوخت آن نیز 1 لیتر در هر 5.10 کیلومتر در شهر، 1 لیتر در هر 8.07 کیلومتر در بزرگراه و 1 لیتر در هر 5.95 کیلومتر به طور میانگین است.

مولسان اسپید تفاوت ظاهری چندانی با همتای با قدرت کم تر خود ندارد. قسمت های جلوپنجره این خودرو تیره تر بوده و این نسخه دارای طراحی چرخ های متفاوت به همراه نشانه های Speed است. داخل این خودرو دارای رنگ مخصوص مشکی پیانو و روکش فیبر کربنی است اما تفاوت قابل ملاحظه ای ندارد.

بنتلی قیمت این مولسان منحصر به فرد را اعلام نکرده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"