کد خبر: ۲۷۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
باشگاه فولام سرمربی آلمانی خود را به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار کرد.
 
به گزارش ایسنا، فولام که این فصل در رقابت‌های دسته یک انگلیس حضور دارد، نمایش ضعیفی داشته که باعث ناراحتی هواداران این تیم لندنی شده است.
 
مسئولان باشگاه فولام در نهایت فلیکس ماگات را به دلیل نتایج ضعیف برکنار کردند و کیت سیمونس را به عنوان مربی موقت این باشگاه انتخاب کردند.
 
شاهد خان مالک پاکستانی باشگاه فولام در بیانیه ای اعلام کرده است که به زودی جانشین این مربی آلمانی را در تیم فولام انتخاب خواهد کرد. شاهد خان درباره برکناری ماگات گفت: متاسفانه مجبور به تغییر مربی خود شدیم. در نهایت تصمیم گرفتیم به خاطر پیشرفت تیم، سرمربی خود را برکنار کنیم. از هواداران فولام می خواهم در این روز‌های سخت تیمشان را تنها نگذارند چرا که در آینده قطعا تیم خوبی خواهیم بود و به روزهای خوب خود باز خواهیم گشت. به هواداران فولام قول می دهم به زودی سرمربی جدید تیم را انتخاب کنم.
 
فلیکس ماگات فصل گذشته پس از مارتین یول و رنه مئولیستین، سومین مربی بود که هدایت فولام را بر عهده گرفت ولی نتوانست این تیم را در لیگ برتر نگه دارد. فولام این فصل در لیگ دسته یک انگلیس نتایج ضعیفی کسب کرده است و به همین خاطر این مربی از کار برکنار شد.
 
فصل گذشته اشکان دژاگه بازی‌های خوبی برای فولام انجام داد ولی گل‌های این بازیکن ایرانی نیز نتوانست فولام را در لیگ برتر نگه دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"