کد خبر: ۲۷۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
گروه بین الملل: PT تویوتا آسترا موتور دو نسخه مخصوص جالب از چند منظوره های پرفروش اینووا و اوانزا را در نمایشگاه فیلیپین به نمایش درآورده است.

معرفی دو نسخه مخصوص از خودروهای تویوتا در نمایشگاه اندونزی

گروه بین الملل: PT تویوتا آسترا موتور دو نسخه مخصوص جالب از چند منظوره های پرفروش اینووا و اوانزا را در نمایشگاه فیلیپین به نمایش درآورده است.

به گزارش خبرخودرو، این خودروهای مسافربر دارای تغییرات ظاهری به منظور جلب توجه بازدیدکنندگان از نمایشگاه هستند. معلوم نیست که این خودروها در بازار عرضه می شوند یا خیر.

نسخه مخصوص تویوتا اوانزا دارای ظاهری شبیه به کانسپت با قسمت جلوی بسته، چراغ های مه شکن چند تکه، چراغ های جلوی پروژکتوری و قلاب هایی کرومی روی جلوپنجره است. چرخ های این خودرو ارتقا یافته اند و قسمت های کناره و پشت آن دارای طرح های سبک کاغذ کادو است. این خودرو مجهز به باربند و یک اسپویلر عقب بزرگ است.

داخل این خودرو با تودوزی قهوه ای برنز و تکه های کرمی روکش شده است. سرنشینان عقب این خودرو می توانند از صفحه نمایش های مستقل در پشت صندلی ها بهره ببرند و صندلی های عقب آن نیز به طور مستقل قابل تنظیم هستند.

نسخه مخصوص تویوتا اینووا به اندازه اوانزا پیچیده نیست. ویژگی های قابل توجه در این خودرو که بر اساس نسخه V ساخته شده شامل خطوط کناری بدنه، رکاب های در جلو و عقب، چرخ های TRD Sportivo، زه های کرومی، سنسورهای پارک عقب، اسپویلر سقف و صندلی های captain است.

این اینووا از موتور 2.0 لیتری بنزینی با قدرت 136 اسب بخار و گشتاور 183 نیوتون متر بهره می برد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"