کد خبر: ۲۷۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
گروه بین الملل: تولید خودروی داچیا ساندرو RS که مدت ها شایعاتی در موردش شنیده می شد توسط شرک تولید کننده اش تایید گردید. با این تفاوت که محصول مذکور تحت برند رنو ساخته خواهد شد و وارد بازار اروپا نخواهد گردید.

تولید نسخه جدید ساندرو تایید شد

گروه بین الملل: تولید خودروی داچیا ساندرو RS  که مدت ها شایعاتی در موردش شنیده می شد توسط شرک تولید کننده اش تایید گردید. با این تفاوت که محصول مذکور تحت برند رنو ساخته خواهد شد و وارد بازار اروپا نخواهد گردید.

به گزارش خبر خودرو، یکی از سخنگویان رنو در این مورد گفت: ساندرو RS پروژه داچیا نیست و در بازارهای رو به رشد خارج از اروپا به فروش می رسد. این شر کت  در بیانیه ای رسمی  اعلام کرد: تولید نسخه RS از خودروی ساندرو تنها بازارهایی را تحت پوشش می گیرد  که در آن ها ساندرو تحت برند رنو عرضه می شود و لذا این پروژه شامل اروپا نمی گردد.

با توجه به تولید ساندرو RS تحت برند رنو  بازارهای رو به رشد می توان انتظار داشت که قطعات به کار رفته در آن در مقایسه با نمونه های در حال تولید در اروپا از کیفیت کمتری برخوردار باشد.  این خودرو سبک تر از کلیو بوده و این به معنای عدم نیاز آن به موتوری  قدرتمند است ولی هنوز اطلاعاتی در مورد عملکرد و ظرفیت موتورهای آن در دسترس نیست.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"