کد خبر: ۲۷۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
گروه بین الملل: گروه خودروسازی لوتوس، برند بریتانیایی تولید کننده اتومبیل های منحصر به فرد اسپرت، اعلام کرد با هدف کاهش هزینه ها %27 از نیروی کار خود را اجرا خواهد نمود.

تعدیل گسترده کارکنان لوتوس

گروه بین الملل: گروه خودروسازی لوتوس، برند بریتانیایی تولید کننده اتومبیل های منحصر به فرد اسپرت، اعلام کرد با هدف کاهش هزینه ها %27 از نیروی  کار خود را اجرا خواهد نمود.

به گزارش خبرخودرو، این شرکت واقع در انگلستان به دلیل تولید خودروهای اسپرت سبک وزنی همچون الیزه و طراحی اولین محصول تسلا براساس یکی از خودروهای آن شهرت دارد. در حال حاضر این خودروساز بریتانیایی که  تحت کنترل شرکت مالزیایی  DRB – Hicom می باشد اعلام کرده 325 نفر از 1215 نیروی کار خود را به دلیل اجرای برنامه بازسازیش تعدیل خواهد کرد.

ژان مارک گیلز – مدیر لوتوس – گفت: ما برای جلوگیری از چنین کاری تلاش های بسیاری کردیم اما عقیده داریم که این کار واقعاً لازم است. بعد از آن لوتوس بایستی برروی رقابت، تولید بهترین خودروهای اسپرت و مهندسی نوآورانه تمرکز کند.

این شرکت علاوه بر اخراج اجباری کارکنانش از برخی از آن ها خواسته به طور داوطلبانه درخواست بازنشستگی نمایند. در واقع درست همانند استون مارتین لوتوس نیز یک شرکت مستقل است که توانایی رقابت با تولید کنندگان مطرح خودروهای اسپرت مثل پورشه، لامبورگینی و فراری را ندارد. این همان موضوعی است  که استون مارتین را به امضای قرارداد شرکت همکاری با دایملر و تامیل فناوری خودروهای  مرسدس – بنز AMG مجبور کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"