کد خبر: ۲۷۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
خبرگزاری ایرنا: گلرویی در یادداشتی که در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده ، نوشته است در سال های گذشته اجرای یکی از ترانه هایش با عنوان «کازابلانکا» را به «رضا رویگری» خواننده- بازیگر واگذار کرده است که در قالب یک آلبوم ولی نه به شکل کامل منتشر شد.

او در عین حال نوشته که هیچ گونه هماهنگی با وی در مورد پخش این ترانه در سریال معراجی ها، به کارگردانی مسعود ده نمکی انجام نشده است.

این شاعر همچنین از رضا رویگری برای اجرای بدون اجازه این ترانه به شدت انتقاد کرده و کارگردان سریال معراجی ها را «فردی با سابقه چماق ناک» توصیف کرده است.

خبرنگار ایرنا برای اطلاع از واقعیت امر با مسعود ده نمکی نویسنده و کارگردان این اثر که هم اکنون از شبکه یک سیما پخش می شود ، تماس گرفت که وی از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: مسئولیت این بخش برعهده امیر توسلی آهنگساز معراجی ها است.

ده نمکی گفت: آهنگساز اثر می تواند در مورد این موضوع توضیح دهد.

توسلی آهنگساز نیز در پاسخ به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: صدای رویگری در هماهنگی با کارگردان در بخشی ازسریال پخش شده و من درجریان این توافق نبودم.

اما رضا رویگری که علاوه بر بازیگری دراین سریال، بخشی از ترانه سریال را خوانده است،گفت : ادعای گلرویی بی مورد است ، به او ارتباطی ندارد که چه شعری خوانده ام .

رویگری گفت 'پول 8 شعر را به گلرویی داده اما او هنوز 5 شعر به من داده است بنابراین چه ادعایی دارد '.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"