کد خبر: ۲۷۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
فارنت: این طور که پیداست برند موبایل نوکیا به آهستگی از صفحه روزگار محو خواهد شد.در همین راستا شاهد راه‌اندازی سایت موبایل مایکروسافت بودیم و از طرف دیگر به کاربران نسخه بریتانیا وب‌سایت نوکیا نیز اعلام شده که این سایت به وب‌سایت موبایل مایکروسافت منتقل شده است.

با این حساب می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک شاهد انتقال تمام زیر مجموعه‌های ویژه کشورها و منطقه‌های مختلف وب‌سایت نوکیا در جهان به خانه جدید در وب‌سایت موبایل مایکروسافت باشیم.

البته در این جا ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که با این حساب در نهایت چه سرنوشتی در پیش روی نوکیا قرار خواهد داشت؟

بری فرنچ معاون مدیر عامل نوکیا طی پستی در وب‌لاگ خود با عنوان "برند تجاری نوکیا همچنان بسیار زنده است” با اشاره به اینکه این شرکت به صورت کاملا مجزا بر روی پروژه‌های زیربنایی شبکه‌های مخابراتی فعالیت خود را ادامه خواهد داد، تاکید کرده است که ممکن است که ما از چندین سال پیش همان نوکیا نبوده باشیم اما ما هنوز اینجائیم، ما قوی هستیم و برند ما همچنان بسیار زنده است”

با این حساب می‌توان گفت گوشی‌های لومیای ۸۳۰، ۷۳۰ و ۷۳۵ آخرین محصولاتی هستند که نام نوکیا را یدک می‌کشند. در عین حال مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد پسوند Phone را از انتهای نام سیستم‌عامل نسخه موبایل خود بردارد و به نوعی تمامی نسخه‌های ویندوز را از نظر نام یک‌پارچه کند که شواهد نشان می‌دهد به این کار دست زده است همانطور که در مورد حذف نام نوکیا به این کار دست زده بود.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"