کد خبر: ۲۷۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳

آغاز تولید انبوه اولین نمونه از محصول شاسی کامیون کمپرسی FAW در سیبا موتور

به گزارش خبر خودرو، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور از تولید انبوه اولین نمونه از محصول شاسی کامیون کمپرسی در این شرکت خبر داد و گفت : تولید انبوه اولین نمونه از محصول شاسی کامیون کمپرسی از محصولات شرکت  FAW  ظرف 15 روز آینده در شرکت سیبا موتور آغاز می شود.

مهرداد امینی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ، افزود : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در سال جاری حدود 200 تا 250 دستگاه از این محصول تولید و عرضه می شود.

وی همچنین از افزایش 4 برابری تولید در شرکت سیبا موتور خبر داد و گفت : شرکت سیبا موتور در راستای تاکیدات وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، برنامه ریزی نموده  تا در سال جاری میزان تولید شرکت را به 4 برابر سال قبل افزایش دهد .

وی افزود : البته در سال گذشته 520 دستگاه کشنده FAW در شرکت تولید گردید که با برنامه ریزی صورت گرفته این رقم در سال جاری به حداقل 2 هزار تا  2 هزار و 200 دستگاه افزایش خواهد یافت .

وی با اشاره به اعلام هدف گذاری میزان تولید شرکت سیبا موتور در ابتدای سال جاری گفت : هر چند هدف گذاری امسال شرکت تولید 1500 دستگاه کشنده بود اما با توصیه های وزیر صنعت ، معادن و تجارت به خودروسازان مبنی بر افزایش تولید و شکستن قیمت خودرو ، این رقم ارتقاء یافت و تولید حداقل 2 هزار و 200 دستگاه انواع کشنده تک محور، جفت محور و شاسی کامیون کمپرسی تا پایان امسال در دستور کار شرکت سیبا موتور قرار گرفت.

وی افزود : خوشبختانه از ابتدای امسال ، روند تولید در شرکت سیبا موتور مطابق با برنامه ها پیش رفته بر همین اساس پیش بینی می شود تا پایان امسال به هدف گذاری تولید 2 هزار تا 2 هزار و 200 دستگاهی شرکت محقق شود.

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور همچنین میزان تولید شرکت در شش ماهه اول امسال را 750 دستگاه انواع کشنده اعلام کرد و اظهار داشت : هر چند به جهت سفارش گذاری که در شش ماه ابتدایی سال صورت گرفته عمده تولید و فروش شرکت در شش ماهه دوم محقق می شوداما با این حال ظرف شش ماهه اول امسال تاکنون حدود یک سوم از هدف گذاری شرکت در حوزه تولید محقق شده است.

به گفته وی هم اکنون شرکت سیبا موتور حدود 30 درصد از سهم بازار خودروهای سنگین را در اختیار دارد.

 

تداوم سیاست تثبیت قیمت سیبا موتور تا پایان امسال

 

امینی در ادامه بر تداوم سیاست تثبیت قیمت تا پایان امسال تاکید کرد و گفت :  شرکت سیبا موتور تا پایان امسال هیچ برنامه افزایش قیمتی را دنبال نمی کند و همچنان بر سیاست تثبیت قیمت تاکید دارد .

وی همچنین به ارتقاء رتبه خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور در سال 92 اشاره کرد و یادآور شد : بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد( ISQI) در حوزه خدمات پس از فروش ، شرکت سیبا موتور موفق به ارتقاء دو رتبه در حوزه خدمات پس از فروش شده است که با هدف گذاری صورت گرفته پیش بینی می شود این روند رو به رشد ادامه داشته و در سال بعد شاهدارتقاء دو رتبه ای شرکت سیبا موتور در حوزه خدمات پس از فروش باشیم.

وی افزود : بر این اساس پیش بینی می شود در سال آینده شرکت سیبا موتور در رده چهار شرکت برتر در حوزه خدمات پس از فروش قرار گیرد.

 

افزایش تعداد نمایندگی فروش و و خدمات پس از فروش سیبا موتور در کشور

وی در ادامه با توجه به برنامه افزایش نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور، از افتتاح چند نمایندگی جدید این شرکت طی یکی دو ماه آینده خبر داد و گفت : به زودی نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور در تبریز و مشهد افتتاح می شود همچنین نمایندگی اختصاصی شیراز ، بندرعباس ، اهواز و ماهشهر نیز ظرف یکی ، دو  ماه آینده افتتاح و شروع به فعالیت خواهند کرد.

وی همچنین به برنامه سالیانه بازدید نمایندگی ها از شرکت  FAW پرداخت و گفت : هر ساله شرکت سیبا موتور با برنامه ریزی که نموده تعدادی از نمایندگان را برای آموزش و بازدید از کارخانجات و سایت های تولیدی شریک تجاری خود FAW به چین اعزام می کند تا به لحاظ فرهنگی و اجتماعی و همچنین فنی و تخصصی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودرو دید خوبی به همکاران منتقل شود که خوشبختانه امسال نیز این برنامه با موفقیت انجام شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"