کد خبر: ۲۷۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
باشگاه خبرنگاران جوان: کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی گفت: چهارشنبه وزش باد جنوبي همراه با افزايش دمايي حدود 8 تا 10 درجه و پنج شنبه با نفوذ جريان هاي شمالي سرد كاهش دمايي حدود 10 تا 12 درجه سلسيوس در سواحل جنوبي درياي خزر رخ خواهد داد.

فریبا گودرزی، در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: امروز "دوشنبه 31 شهریور ماه 93" در سواحل جنوبي درياي خزر بارش پراكنده و در برخي مناطق شمال غرب در بعدازظهر و اوايل شب افزايش ابر، رگبار و ر عد و برق پراكنده و وزش باد پيش بيني مي شود و اين وضعيت در روز سه شنبه در سواحل شرقي درياي خزر و مناطقي از شمال شرق كشور رخ خواهد داد.

وی افزود: فردا به دليل افزايش سرعت وزش بادهاي غربي در استان هاي تهران، قم، البرز، مركزي، اصفهان و جنوب سمنان پديده گرد و خاك محلي در پاره اي نقاط اين استان ها دور از انتظار نيست.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: چهارشنبه وزش باد جنوبي همراه با افزايش دمايي حدود 8 تا 10 درجه و پنج شنبه با نفوذ جريان هاي شمالي سرد كاهش دمايي حدود 10 تا 12 درجه سلسيوس در سواحل جنوبي درياي خزر رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: پنج شنبه مجددا بارش در سواحل جنوبي درياي خزر و برخي مناطق شمال غرب آغاز خواهد شد و چهارشنبه خليج فارس و روزهاي پنجشنبه و جمعه درياي خزر مواج است.

گودرزی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی 2 روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، صاف، در اواخر وقت وزش باد  و فردا، صاف، همراه با وزش باد و روز چهار شنبه، صاف پیش بینی می شود.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"