کد خبر: ۲۷۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
ایسنا: چهارمین روز مسابقه‌های ووشوی بازی‌های آسیایی اینچئون با راهیابی سه نماینده ایران به به فینال و کسب یک نشان برنز به پایان رسید.

 

 

در ادامه مسابقه‌های ووشوی بازی‌های آسیایی در اینچئون کره جنوبی، الهه منصوریان، محسن محمدسیفی و حمیدرضا لادور به مبارزه فینال صعود کردند و سجاد عباسی به مدال برنز بسنده کرد.

 

الهه منصوریان به فکر طلایی شدن

 

در رقابت‌های امروز در وزن 52- کیلوگرم ساندای بانوان الهه منصوریان در دو راند "کیم هی بین" از کره جنوبی را در دو راند شکست داد و راهی فینال شد. این حریف کره‌ای سال گذشته در مسابقه‌های قهرمانی جهان ترکیه نیز علی‌رغم شکستگی گونه الهه منصوریان به او باخته بود.

 

ووشوکار 52 کیلوگرم ایران فردا (چهارشنبه) برای کسب مدال طلا، با "ژانگ لی" از چین مبارزه خواهد کرد. منصوریان برنز بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو را در کارنامه دارد.

 

محمد سیفی در اندیشه تکرار طلای گوانگجو

 

در وزن 65- کیلوگرم محسن محمدسیفی در مبارزه قدرتمندانه چن هانگ از چین را در دو راند شکست داد و راهی فینال شد. این ملی‌پوش ایران هم فردا در مبارزه فینال برای کسب طلا با "لیونشف" از قزاقستان روبه‌رو خواهد شد. محمدسیفی مدال طلای بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو را در کارنامه دارد.

 

لادور و مبارزه با حریف چینی

 

در وزن 75- کیلوگرم حمیدرضا لادور نیز در دو راند "نورسلطان تورسینکلف" از قزاقستان را شکست داد و راهی فینال شد. او نیز فردا برای طلایی شدن نماینده چین را پیش رو خواهد داشت.

 

در وزن 70- کیلوگرم سجاد عباسی با نتیجه 2 بر یک مقابل "یوسانگون" از کره جنوبی شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.


 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"