کد خبر: ۲۷۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳

با روحیه ایثارگری مشکلات تولید وتجارت را مرتفع کنیم

به گزارش گروه صنعت خبرخودرو ،‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در وضعیت کنونی کشور باید برای جبران عقب ماندگی‌های اقتصادی، با تلاش مضاعف به جنگ کمبودها و نواقص صنعت،معدن وتجارت رفت.

مهندس محمدرضا نعمت زاده در مراسم دیدار رزمندگان 8 سال دفاع مقدس حوزه ستاد وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان این مطلب افزود: وظیفه شناسی، موقعیت شناسی و تشخیص زمان و از دست ندادن فرصتها برای کسانی که در راه اعتلای کشور قدم بر می‌دارند ضروری است.

به گفته نعمت زاده؛ تک تک افراد جامعه وظیفه دارند با اتکا به توان داخلی، راه حل عملی و سریع را برای خروج از رکود اقتصادی پیدا کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه با اشاعه افکار جدید، همت والا و کارآیی مؤثر می‌توان کشور را در حوزه‌های مختلف بویژه در بخش اقتصاد به سمت سرافرازی پیش برد .

وی گفت: با تغییر روش‌های تولید و دست‌ یافتن به تکنولوژی‌های روزدنیا ، امیدوار به محقق شدن منویات سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی دست یابیم.

بر پایه این گزارش؛‌ در این مراسم «علی یزدانی» معاون توسعه مدیریت ، منابع و امور استانها یادآور شد: با تشکیل کارگروه‌های مختلف در وزارتخانه از جمله کارگروه ایثارگران به نتایج خوبی نظیر تحقق یافتن ماده 51 قانون جامع ایثارگران رسیدیم.

وی گفت: علاوه بر ستاد وزارتخانه، مشاورین ایثارگران سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها و واحدهای تابعه به صورت فعال ،پی‌گیر وضعیت ایثارگران هستند.

به گفته یزدانی به منظور ایجاد سلامت اداری، ارتقای بهره‌وری و توسعه با همکاری و تعامل جمعی ایثارگران در تحقق آنچه که شأنیت نظام جمهوری اسلامی است امیدوار بود.

براساس این گزارش؛ محمد حسین چراغی مشاور وزیر در امور ایثارگران گفت: تعداد ایثارگران خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت بالغ بر 8 هزار نفر بوده که از این رقم 4 هزار نفر رزمنده می باشند.

وی گفت: تعداد 72 نفر رزمنده در ستاد وزارتخانه و 573 نفر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها  فعالیت می کنند.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"