کد خبر: ۲۷۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل پارس خودرو از آمادگی این شرکت جهت عرضه محصولات ویژه حمل و نقل عمومی خبر داد.

آمادگی شرکت پارس خودرو برای عرضه محصولات ویژه حمل و نقل عمومی

به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل پارس خودرو از آمادگی این شرکت جهت عرضه محصولات ویژه حمل و نقل عمومی خبر داد.

مهندس آقا محمدی در حاشیه بازدید مدیران سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به پیشتازی و صاحب نامی  پارس خودرو در تولید خودرو گفت :  این شرکت با برنامه ریزی های  دقیق آمادگی  آن را دارد که برای هر مخاطب و با هر سلیقه ای محصول ارائه دهد.

مدیرعامل پارس خودرو گفت: ما مصمم هستیم که در بخش حمل و نقل عمومی و با توجه به نیاز این بخش که خدمات پس از فروش  ، دسترسی آسان به لوازم یدکی  ، استهلاک پایین  و مصرف کم می باشد ، محصولات جدید تولید و عرضه کنیم.

وی باتاکید بر شرایط مالی و اقتصادی در بخش حمل و نقل عمومی و سختی بازگشت سرمایه دراین بخش خاطر نشان کرد:با برنامه ریزی و هدف گذاری های صحیح در گروه خودرو سازی سایپا و شرکت پارس خودرو بر آن شدیم که خودروهایی با شرایط و ضوابط استاندارد بالا و قیمت پایین در اختیار مردم قراردهیم.

آقامحمدی افزود:ما آمادگی این را داریم که در بخش حمل و نقل عمومی و با توجه به نیاز و خواسته این بخش و با سرویس های خاص ویا خدمات خاصی محصولات مان را تولید و عرضه کنیم تا گرایش به سمت گروه خودروسازی سایپا به صورت عام و شرکت  پارس خودرو به صورت خاص جلب کنیم.

همچنین مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره بر اهمیت ارائه خدمات مناسب ، با کیفیت و ایمن در حوزه حمل و نقل به مردم تهران  گفت : با جایگزینی خودروها با کیفیت به جای تاکسی های فرسوده کیفیت خدمت رسانی به مردم بالا رفته و شاهد کاهش مصرف سوخت و افزایش راندمان اقتصادی در حوزه حمل و نقل عمومی هستیم.

مظفر هدف از بازدید و جلسه با مدیران ارشد شرکت پارس خودرو را ایجاد ارتباط دوسویه دانست و گفت: دلسوزی ، جدیت  و  پیگیری مدیران پارس خودور برای حل معضل حمل نقل عمومی در کلان شهر تهران بسیار قابل ستایش بوده و امیدواریم بتوانیم با همفکری ،خدمات رسانی مناسب و شایسته ای را به شهروندان تهرانی داشته باشیم.

دراین دیدار که معاونین و مدیران سازمان تاکسیرانی بهمراه مدیران شرکت های خصوصی تاکسیرانی شهر تهران نیز حضوزر داشتند، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی افزود: پارس خودرو مجموعه ای  بسیار توانمند در عرصه خودروسازی است که با ارائه محصولات به لحاظ تنوع و کیفیت محصولات و توجه به نیاز بازار اقدام به ارائه و تولید محصول می نماید و امیدوارم با مذاکرات انجام شده وبا همکاری این شرکت بتوانیم  نیاز های  بخش حمل نقل عمومی را با برنامه ریزی عملیاتی نماییم .

مظفر با تحسین محصولات جدید ارائه شده توسط شرکت پارس خودرو گفت : خودروهای  جدید این شرکت به لحاظ کیفیت بالا و قیمت مناسب توانایی جذب و انگیزه لازم برای خرید مشتریان را فراهم می آورد که امیدواریم بتوانیم به همکاری و تعامل مشترک با این شرکت دست پیدا کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"