کد خبر: ۲۷۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۳
گروه بین الملل: شرکت امریکایی شورولت بالاخره امروز جزئیات اندکی را در مورد نسل آینده خودروی هیبریدی الکتریکی ولت را که چند روزی است با پوشش استتاری کامل مورد آزمایش قرار می گیرد را منتشر کرد.

ولت جدید به زودی وارد بازار می شود

گروه بین الملل: شرکت امریکایی شورولت بالاخره امروز جزئیات اندکی را در مورد نسل آینده خودروی هیبریدی الکتریکی ولت را که چند روزی است با پوشش استتاری کامل مورد آزمایش  قرار می گیرد را منتشر کرد.

به گزارش خبر خودرو، در واقع وقتی نوبت به جنرال موتورز، خودروساز شماره یک ایالات متحده می رسد حتما مهندسینی وجود دارند که کار آن ها طراحی بهترین پوشش استتاری برای مخفی نگه داشتن محصولات جدید از چشم خبرنگاران و مردم می باشد.

لیونل پرکیس، مهندس پوشش های استتاری جی ام، گفت: اگر به من باشد کاری می کنم که انگار یک جعبه کفش در جاده حرکت می کند.

اما تیم طراحی از ما می خواهد که خودرو، بنحوی پوشیده شود که وزن و ویژگی های آیرودینامیکی آن در حین مراحل آزمایش با آنچه قرار است وارد بازار شود تفاوت نکند.

قرار است ولت جدید ماه ژانویه در نمایشگاه اتومبیل دیترویت رونمایی شود. شایعات حاکی از آن است که برد الکتریکی این محصول افزایش پیدا کرده ولی قیمت آن به 35 هزار دلار کاهش یافته است. نسل فعلی ولت برای اولین بار در سال 2010 تولید شد و برد الکتریکی آن تنها 38 مایل می باشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"