کد خبر: ۲۷۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو ، ماشین آلات سنگین ، لوازم یدکی و صنایع وابسته یزد پنج شنبه (فردا ) در محل دائمی نمایشگاه های یزد آغاز به کار می کند و شرکت سیبا موتور حضوری فعال و پررنگ در این نمایشگاه دارد.

حضور پرقدرت شرکت سیبا موتور در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو یزد

به گزارش خبر خودرو، یازدهمین نمایشگاه بین المللی  صنعت خودرو ، ماشین آلات سنگین ، لوازم یدکی و صنایع وابسته یزد پنج شنبه (فردا ) در محل دائمی نمایشگاه های یزد آغاز به کار می کند و شرکت سیبا موتور حضوری فعال و پررنگ در این نمایشگاه دارد.

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اعلام این خبر افزود : شرکت سیبا موتور با معرفی جدیدترین محصولات خود در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو ، ماشین آلات سنگین ، لوازم یدکی و صنایع وابسته یزد از فردا میزبان علاقه مندان خواهد بود.

مهندس امینی تصریح کرد : شرکت سیبا موتور با هدف معرفی محصولات جدید و آشنایی بیشتر علاقمندان به خودروهای تولیدی این شرکت  در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو ، ماشین آلات سنگین ، لوازم یدکی یزد حضور خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه این اولین حضور شرکت سیبا موتور در نمایشگاه صنعت خودرو یزد است ، تصریح کرد : در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو یزد ، شرکت سیبا موتور علاوه بر معرفی محصول جدید شاسی کامیون کمپرسی این شرکت ، دو محصول کشنده تک محور و جفت محور از محصولات FAW را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد.

امینی گفت : یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو ، ماشین آلات سنگین ، لوازم یدکی و صنایع وابسته یزد  سومین حضور نمایشگاهی شرکت سیبا موتور در سال جاری است.

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور همچنین به حضور شرکت سیبا موتور در نخستین نمایشگاه خودروهای سنگین دیزلی و هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات راهسازی، راهداری معدنی، ریلی و صنایع وابسته اصفهان اشاره کرد و گفت : شرکت سیبا موتور علاوه بر حضور در نمایش خودروهای سنگین اصفهان ، که اوایل مهرماه با حضور خودروسازان بزرگ تجاری و سنگین کشور برگزار گردید در در سال جاری در نمایشگاه خودرو شیراز نیز حضور پررنگی را داشته است.

امینی همچنین از برنامه ریزی برای حضور پرقدرت این شرکت در سایر نمایشگاههای خودرو خبر داد و گفت : حضور در دوازدهین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری تهران و هشتمین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی تبریز از دیگر برنامه های حضور نمایشگاهی شرکت سیبا موتور در سال جاری است.

گفتنی است یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو یزد، ماشین آلات سنگین ، لوازم یدکی و صنایع وابسته یزد  از روز پنج شنبه 10 مهر لغایت 14 مهر از ساعت 5  بعد از ظهر تا 9 شب میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"