کد خبر: ۲۷۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ، مصرف بنزین کشور در نیمه نخست امسال با حدود سه درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به بیش از ١٣ میلیارد لیتر رسید.

ثبت 2.6 درصد افزایش در مصرف بنزین

به گزارش خبرخودرو ، مصرف بنزین کشور در نیمه نخست امسال با حدود سه درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به بیش از ١٣ میلیارد لیتر رسید. 

 رئیس روابط عمومی و سخنگوی شرکت روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: در ١٨٦ روز نخست امسال، ١٣ میلیارد و ٩٤ میلیون و ٤٠٠ هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شد.

داود عربعلی میانگین مصرف روزانه این فرآورده در بازه زمانی یاد شده را ٧٠,٤ میلیون لیتر اعلام کرد.

ثبت ٢,٦ درصد افزایش در مصرف بنزین

به گفته وی میانگین روزانه مصرف بنزین در نیمه نخست سال گذشته ٦٨,٦ میلیون لیتر و مجموع مصرف این فرآورده در بازه زمانی یاد شده ١٢ میلیارد و ٧٥٩ میلیون و ٦٠٠ هزار لیتر بوده است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تصریح کرد: مقایسه آماری در گزارش روایط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران حکایت از آن دارد که مصرف بنزین نیمه نخست امسال در قیاس با مدت مشابه سال قبل، ٢,٦ درصد افزایش داشته است.

١٤٩ میلیون لیتر کاهش در مصرف نفت سفید

وی درباره مصرف نفت سفید در ١٨٦ روز نخست امسال نیز گفت: در این بازه زمانی روزانه ٥ میلیون لیتر نفت سفید مصرف شد که در قیاس با مدت مشابه سال پیش (٥,٨ میلیون لیتر) کاهش ١٤ درصدی داشته است.

عربعلی مجموع مصرف این فرآورده را در نیمسال جاری ٩٣٠ میلیون لیتر اعلام و اظهار کرد: مصرف نفت سفید نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال پیش (یک میلیارد و ٧٨ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر)  نزدیک به ١٤٩ میلیون لیتر کاهش داشته است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"