کد خبر: ۲۷۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۳
گروه بین الملل: نسخه میدنایت (نیمه شب) بر اساس نسخه ممتازLaureate کنونی داچیا ساندروی سوپرمینی کنونی ساخته شده و دارای تغییرات بدنه منحصر به فرد و بسته ارتقایی مازاد بر ویزگی های اصلی آن است.

نسخه مخصوص داچیا ساندرو عرضه شد

گروه بین الملل: نسخه میدنایت (نیمه شب) بر اساس نسخه ممتازLaureate  کنونی داچیا ساندروی سوپرمینی کنونی ساخته شده و دارای تغییرات بدنه منحصر به فرد و بسته ارتقایی مازاد بر ویزگی های اصلی آن است.

به گزارش خبرخودرو، بدنه ساندرو در این نسخه دارای رینگ های آلیاژی Aquila 15 اینچی جدید، رنگ بدنه خاکستری Slate و قسمت های مشکی براق روی آینه ها و ستون B است.

در داخل این خودرو نیز طرح رنگ تیره با قسمت های مشکی براق روی فرمان، دستگیره های در و کنسول وسط ادامه دارد. بسته ارتقایی کامفورت، شیشه های برقی عقب و یک فرمان چرمی را در این خودرو ارائه می دهد.

تمام این تجهیزات در کنار ویژگی های استاندارد نسخه Laureate ارائه می شوند که اکنون نیز به نسبت قیمتی که دارد خیلی خوب مجهز شده است. این خودرو دارای کروز کنترل، سیستم تهویه هوا، بلوتوث، محدود کننده سرعت، شیشه های برقی جلو و کنترل کشش است.

هم چنین خریداران می توانند سنسورهای پارک عقب، روکش چرم کربن تیره و سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 7 اینچیMediaNav  و سیستم ناوبری را نیز برای این ساندرو داشته باشند.

داچیا اکنون ساندرو میدنایت را با موتور 0.9 لیتری TCe 90 بنزینی و یا 1.5 لیتری DCi 90  دیزلی پیش فروش می کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"