کد خبر: ۲۷۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنان پی گیر افزایش کیفیت و کاهش قیمت خودروهای داخلی است.

کمیسیون صنایع مجلس همچنان پی گیر قیمت خودرو است

به گزارش خبر خودرو ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنان پی گیر افزایش کیفیت و کاهش قیمت خودروهای داخلی است.

نادر قاضی پور در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، با اشاره به تداوم پی گیری کمیسیون صنایع و معادن و شورای رقابت در ارتباط با قیمت خودروهای داخلی افزود : پی گیری های کمیسیون صنایع و معادن در خصوص قیمت خودروهای داخلی متوقف نشده است بلکه خودروسازان از کمیسیون صنایع و معادن فرصت خواستند تا با افزایش تیراژ تولید ، نسبت به کاهش قیمت تولیداتشان اقدام کنند.

وی تاکید کرد : خودروسازان اعلام کردند در صورتی که تیراژ تولید درشرکتها افزایش یابد مسلما هزینه تولید سرشکن و کاهش یافته و این روند در کاهش قیمت تولیدات آنها نیز تاثیر قابل توجهی خواهد گذاشت.

عضو ناظر شورای رقابت در ادامه با اشاره به اعتراضات صورت گرفته در خصوص نحوه قیمت گذاری خودروهای داخلی توسط شورای رقابت  گفت  : نحوه قیمت گذاری خودرو توسط شورای رقابت بر اساس اطلاعات خودروسازان بوده به همین جهت کمیسیون صنایع و معادن هم به اطلاعات ارائه شده هم به نرخ تورم پایه 91 اعتراض دارد.

قاضی پور تصریح کرد : امیدواریم در فرصتی که خودروسازان خواسته اند  ضمن افزایش تیراژ تولید ، شاهد رشد کیفیت و کاهش قیمت خودروهای داخلی باشیم.

وی گفت : با رشد کیفیت و کاهش قیمت تولیدات خودروسازان قطعا بستر مناسبی جهت رقابت پذیری صنعت خودرو ایران با خودروسازان خارجی فراهم خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"