کد خبر: ۲۷۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
گره بین الملل: جگوار به مجموعه ای از خودروهای ممتاز به منظور پاسخ گویی به اهداف رشد مدیریت ارشدش نیاز دارد.

تمایل جگوار به تولید کراس اوورهای کوچک

گره بین الملل: جگوار به مجموعه ای از خودروهای ممتاز به منظور پاسخ گویی به اهداف رشد مدیریت ارشدش نیاز دارد.

به گزارش خبرخودرو، معاون بازاریابی جگوار لند روور در آمریکای شمالی، Kim McCullough با تاکید بر آن که جگوار زمان دقیق عرضه یک شاسی بلند جدید را اعلام نکرده است، گفت: "یک کراس اوور کوچک فرصتی برای رشدی بزرگ به وجود می آورد. این بخش واقعا در حال گسترش است. در این بخش و کلاس سدان های کامپکت جای خالی بزرگی برای جگوار وجود دارد که مدل هایی را برای آن ها عرضه خواهد کرد."

 سال گذشته در نمایشگاه خودروی فرانکفورت جگوار کراس اوور کانسپت C-X17 را با بدنه ای کشیده مانند شاسی بلند X5 بی ام و و بر اساس پلتفرم مدولار سبک جدید خود معرفی کرد. در واقع ممکن است این کانسپت به عنوان کراس اووری متوسط برای بازار محسوب شود. این خودرو تا حدودی آماده تولید به نظر می رسید.

اما اولین مدلی که بر اساس این پلتفرم عرضه می شود سدان اسپرت XE خواهد بود. این خودرو که به منظور جذب خریداران بی ام و سری 3 و مرسدس کلاس C طراحی شده اوایل این ماه در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی شد.

این برند لوکس انگلیسی به منظور تبلیغات برای مشتریان چندهزار نفری برای اولین بار کمپین بازاریابی یک ساله ای را در ایالات متحده برنامه ریزی کرده است که از طریق تلویزیون و رسانه های اجتماعی منتشر خواهد شد.

جگوار لند روور تصمیم دارد تجارت جهانی خود را افزایش داده و تا سال 2020 سالانه 750 هزار دستگاه خودرو بفروشد. سال گذشته این خودروساز از فروش 425006 دستگاهی خود خبر داد که نسبت به سال 2012 حدود 19 درصد رشد داشته است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"