کد خبر: ۲۷۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو ، ریئس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت : طی جلساتی که وزیر نفت با اعضای اتاق بازرگانی داشتند،بسته حمایتی برای توسعه جایگاه های CNGتعریف شده ولی درحال حاضر این موضوع رسمأ ابلاغ نشده است.

بسته حمایتی برای توسعه جایگاه های CNG

به گزارش خبر خودرو ، ریئس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت : طی جلساتی که وزیر نفت با اعضای اتاق بازرگانی داشتند،بسته حمایتی برای توسعه جایگاه های  CNGتعریف شده ولی درحال حاضر این موضوع رسمأ ابلاغ نشده است.

بیژن حاج محمدرضا در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : تا کنون جزئیات بسته حمایتی برای جایگاههایCNG تشریح نشده است.

وی اظهار داشت : براساس این تصمیم طرح ها و صحبت های فراوانی از نظر کمک رسانی ،بهبود و توسعه جایگاه های CNGمطرح شده اما تا کنون هیچ یک از آنها به مرحله اجرائی نرسیده است.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت در مورد طبقه بندی جایگاه های سوخت تصریح کرد : اصول خاصی برای درجه بندی جایگاههای سوخت وجود دارد که طبق این اصول جایگاه ها به چهار درجه ممتاز یا درجه 1،درجه 2،درجه 3 ،درجه 4 دسته بندی می شوند.

بیژن حاج محمد رضا با اشاره به مشکلات پیشروی توسعه جایگاه های سوخت در شهر های بزرگ گفت: ایجاد و توسعه جایگاه های سوخت در شهرهای بزرگ با مشکلات بسیاری همراه است که از جمله آنها قیمت بالای زمین و هزینه بالای واردات دستگاه های سوخت است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"