کد خبر: ۲۷۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان گفت : وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی و اتاق بازرگانی به عنوان مرجع رسمی ، صحت انتخابات اخیر انجمن قطعه‌سازان را تائید کرده و آگهی رسمی آن نیز در روزنامه های رسمی و کثیر الانتشار منتشر شده است.

شکایت از وزارت کار موجب توقف موقت فعالیت انجمن قطعه سازان شده است

به گزارش خبر خودرو، عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان گفت : وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی و اتاق بازرگانی به عنوان مرجع رسمی ، صحت انتخابات اخیر انجمن قطعه‌سازان را تائید کرده و آگهی رسمی آن نیز در روزنامه های رسمی و کثیر الانتشار منتشر شده است.

محمدرضا نجفی منش در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ، با اشاره به اظهارات اخیر یکی از اعضای سابق انجمن قطعه سازان مبنی بر توقف فعالیت انجمن قطعه سازان، اظهار داشت : انتشار آگهی رسمی صحت انتخابات انجمن قطعه سازان در روزنامه های کثیر الانتشار موجب اعتراض و دریافت حکمی موقت و شکایت از وزارت کار توسط وی شده که چرا این وزارتخانه اجازه ثبت انجمن قطعه سازان را داده و اعضای جدید انجمن را به روزنامه رسمی معرفی کرده است .

وی تصریح کرد : در حکم جدید از وزارت کار شکایت شده نه از انجمن قطعه سازان به همین منظور وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی بر اساس دستور موقت دیوان عدالت اداری اعلام کرده که تا تعیین تکلیف این مساله انجمن قطعه سازان فعالیت  خود را متوقف نماید.

وی افزود :  این دستور صرفا به جهت تعیین تکلیف توسط وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی صادر شده و اصلا به معنای ابطال انتخابات و انحلال و توقف کلی فعالیت انجمن قطعه سازان نیست و صرفا در این حکم اعلام شده که انجمن قطعه سازان مدتی تامل نماید تا در این خصوص تعیین تکلیف شود .

وی گفت : البته امروز هر کسی که به دیوان عدالت اداری مراجعه کند می تواند یک حکم موقت را به هر طریقی دریافت کند که این مساله نیز جای تامل دارد.

این عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان با اشاره به ثبت انتخابات انجمن در دو ارگان وزارت کار و اتاق بازرگانی تاکید کرد : با توجه به اینکه ثبت انجمن در اتاق بازرگانی که بخش خصوصی است صورت گرفته است و تصمیمات دیوان عدالت اداری تاثیری بر فعالیت این اتاق ندارد انجمن قطعه سازان همچنان می تواند به فعالیت خود ادامه دهد اما برای اینکه این کار نیز وضعیت قانونی خود را طی کند انجمن اعتراض خود را اعلام کرده و امیدواریم بتوانیم لغو این مصوبه را نیز دریافت و حکم نهایی را نیز لغو نماییم.

نجفی منش اظهار داشت : حکم اولیه ای که مربوط به معرفی اعضای علی البدل هیات مدیره انجمن قطعه سازان در دوره قبل با پی گیری از دیوان عدالت اداری این حکم لغو گردید و حال یک حکم جدیدی بر روی همین موضوع مجددا صادر شد که هم اکنون در مرحله اعتراض است.

وی افزود : این عضو سابق انجمن به دلیل عدم دریافت رای تمایل دارد تا انتخابات اخیر را به نحوی زیر سوال ببرد اما انجمن نیز در دیوان عدالت اداری در حال پی گیری است البته شکایت از اداره کار شده اما انجمن نیز به عنوان افراد ثالث دنبال این موضوع است و به زودی این حکم را لغو خواهیم کرد.

وی با اشاره به طرح انحلال انجمن توسط برخی از افراد گفت : هیچ کس به دنبال انحلال انجمن که حدود 20 سال سابقه فعالیت است نیست جزء خود این افراد که  هم اکنون به طور جدی پی گیر این کار هستند.

وی تصریح کرد : هر گونه برگزاری مجدد انتخابات در صورت عدم صحت قانونی انتخابات اخیر است در حالی که تمام تلاش بر اثبات صحت انتخابات است که کاملا قانونی و درست بوده و هر دو ارگان وزارت کار واتاق بازرگانی بر انجام صحیح آن نظارت داشته و صحه گذاری کردند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"