کد خبر: ۲۷۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، با حضور مدیران عامل دو شرکت سایپاآذربایجان و بهران موتور گلپایگان و هیئت همراه، کارگروه مشترک همکاری بین دو شرکت آغاز به کار نمود.

کارگروه مشترک همکاری سایپا آذربایجان و شرکت بهران موتور گلپایگان آغاز به کار کرد

به گزارش خبر خودرو، با حضور مدیران عامل دو شرکت سایپاآذربایجان و بهران موتور گلپایگان و هیئت همراه، کارگروه مشترک همکاری بین دو شرکت آغاز به کار نمود.

 این کارگروه در حوزه های سه گانه مسائل عمومی و کلان تولید ، مسائل مالی و بازرگانی و همچنین تبادل نظر مدیران ارشد دو شرکت به مدت دو روز در محل سایپاآذربایجان تشکیل گردید. در نخستین جلسه این کارگروه که با حضور کلیه مدیران و روسا برگزار شد، مهندس رضا رضوانی، مدیرعامل سایپاآذربایجان ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان گفت: حضور تیم مدیریتی مجموعه ای فعال و مهم در عرصه تولید را در مجموعه سایپاآذربایجان به فال نیک می گیریم و امیدواریم بتوانیم نتایج قابل قبولی را از این نشست ها استخراج نمائیم.

رضوانی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده جهت همکاری این دو شرکت گفت: تمامی کارکنان پرتلاش شرکت سایپاآذربایجان تمام توان خود را جهت سرافرازی و جهش رو به رشد مجموعه بکار خواهند بست و در این مورد نیز استفاده از تجربیات و نظرات دوستانمان در شرکت بهران موتور نیز می تواند بسیار پراهمیت باشد. وی گفت عرصه مجاهدت در سنگر تولید همچون سنگر دفاع مقدس می ماند که رزمندگان دیروز برای دفاع از مرزو بوم و وطن می جنگیدند و رزمندگان امروز برای حفظ و صیانت از استقلال و اقتصاد و صنعت کشور در تلاش اند.

وی ضمن اشاره به دستاوردهای بسیار مهم و جدید سایپاآذربایجان گفت: دستیابی به استاندارد یورو 4 در تولید بلوک سیلندر در نخستین روزهای سال جدید ، یکی از بهترین اقدامات موفقیت آمیز مجموعه سایپاآذربایجان به حساب می آید. وی افزود در اقدامی جدید نیز تعداد 80.000 قطعه را به عنوان ضایعات در انبارهای شرکت قرار داشته و غیرقابل استفاده بودند، با تلاش کارکنان سایپاآذربایجان احیاء گردیده و به چرخه تولید تحویل داده شدند.

رضوانی افزود : به اشتراکات بسیار مهم و اساسی از جمله یکپارچه سازی سیستم مالی شرکت دست پیدا کرده ایم که امیدواریم با پیگیری ها و جلسات آتی نتایج مطلوبی را شاهد باشیم.

در ادامه این نشست مدیران برنامه ریزی و کنترل تولید سایپاآذربایجان به ارائه گزارشی از روند تولید پرداخته و پس از آن، آقای مهندس رضا صائبی ، مدیرعامل شرکت بهران موتور گلپایگان ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد مجموعه سایپاآذربایجان گفت : از اینکه در شهری حضور یافته ام که دارای فرهنگ صنعتی می باشد و همچنین شرکت سایپاآذربایجان که دارای پرسنل بسیار کوشا می باشد بسیار خرسندم. وی ادامه داد: بنده از طرف خود و همکاران در شرکت بهران موتور گلپایگان آمادگی خود را جهت آغاز مناسبات و همکاری های دو جانبه در زمینه های مالی، بازرگانی و مهمتر از همه اینها تولید را اعلام می نمایم. صائبی گفت: بی شک با وجود ظرفیت هایی که در دو طرف این کارگروه به چشم می خورد این مطلب واضح است که انتقال تجربیات و راه کارها در جهت رشد دوجانبه می تواند بسیار حائز اهمیت باشد، چراکه با این کار ارتقاء بهره وری و افزایش تولید سبب سربلندی مجموعه گروه خودروسازی سایپا می گردد.

مهندس صائبی مدیر عامل بهران موتور گلپایگان ادامه داد: شرکت بهران موتور از چندین سال قبل با بهره گیری از یک سری استراتژی چند مرحله ای توانسته است به آن برنامه ای که برای خود تدوین کرده است با موفقیت دست پیدا کند و امروز آماده می باشد تا تمام این راه کارها را در اختیار شرکتهایی همچون سایپاآذربایجان قرار دهد. این در حالی است که بهران موتور نیز با کمال میل پذیرای راهنمایی ها و برنامه های پیشنهادی طرف مقابل نیز خواهد بود.

در ادامه این نشست هر یک از مدیران با تشکیل کار گروه هایی کوچک و تخصصی به بررسی برنامه ها و اقداماتی که بصورت تخصصی در هر یک از حوزه های مرتبط انجام خواهد شد پرداختند. با تشکیل جلسه کارگروه تدوین ساختار یکپارچه مالی ، بازرگانی، مطالب مهمی همچون بهبود ساختار سازمانی و یکسان سازی انباره داده ها و بررسی روند تولید بصورت کاملاً دقیق و موشکافانه مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

در پایان این نشست کارگروه مشترک شرکت سایپاآذربایجان و شرکت بهران موتور گلپایگان(سایپاگلپایگان) تفاهم نامه همکاری مشترک به امضاء مدیران عامل در شرکت رسید . در این تفاهم نامه با اشاره به وجود فرصت های مناسب همکاری آمده است که اصلاح استاندارد سازی کدینگ دارایی ها و حسابهای  مالی و همچنین کدینگ انبارها با راهنمایی های شرکت بهران موتور در سایپاآذربایجان صورت پذیرد و در امر طراحی و ساخت دستگاههای و ابزار های مخصوص دو شرکت با یکدیگر همکاری و انتقال تجربیات نیز صورت پذیرد. مشاوره و راهنمائی در زمینه های تولید، خدمات فنی، مهندسی و مالی و بازرگانی طرفین به عمل آید و در آینده نشست های فصلی و مداوم برگزار گردد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"