کد خبر: ۲۷۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، مدیر عامل گروه خودروسازی از حمایت های مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تقدیر کرد.

تقدیر مدیرعامل سایپا از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبر خودرو، مدیر عامل گروه خودروسازی از حمایت های مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تقدیر کرد.

در بازدید مهندس نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت و حجت الاسلام ابوترابی فرد  نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از گروه خودروسازی سایپا یکی از مباحث مطرح شده، طرح بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور بود که مهندس مدنی مدیر عامل سایپا فعالیت های انجام شده در این زمینه را تشریح و از زحمات و مساعدت های دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این راستا  و همچنین حمایت های ایشان در اوج مشکلات صنعت و همراهی انجام شده تشکر کرد.

حمایت سازمانی مانند تامین اجتماعی که مستقیما با بنگاه های اقتصادی در ارتباط است و بخش عمده ای از فضای کسب و کار با قوانین آن درگیر است می تواند کمک شایانی به بنگاههای اجتماعی نماید.

فعالیت ها و زحمات دکتر نوربخش از آن جهت قابل اهمیت است که همکاری با بنگاههای اقتصادی برای ادامه فعالیت و برگشت به روند مناسب تولید مدنظر ایشان است و این نگاه سبب توسعه صنعت ودستیابی به اهداف سازمان تامین اجتماعی می گردد.

 همچنین مدیریت شایسته ایشان بر این سازمان عظیم و اجرای طرح هایی همچون طرح بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور موجب ایجاد موجی از رضایت میان کارکنان بخش های مختلف صنعت گردیده .

همواره قوانین وضع شده و مورد حمایت سازمان تامین اجتماعی که به نوعی برای کارکنان واحد های مختلف صنعتی رضایت بخش بوده موجب ایجاد حس همکاری بیشتر و صادقانه تر پرسنل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی با کارفرماها گردیده است که وجود  امنیت شغلی موجود تا حدودی از مشکلات کارکنان  با کارفرماها کاسته است. . امیدواریم در آینده نیز حمایت های بی دریغ دکتر نوربخش از طرح های مختلف باعث کمک به صنعت و تامین اجتماعی در راستای دستیابی به آرمانهای سازمانی گردد.

   

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"