کد خبر: ۲۷۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۳

حسین فرکی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل راه‌آهن اظهار داشت:‌ قبل از بازی گفته بودم که دیدار سختی داریم و دو تیم دنبال سه امتیاز هستند.

وی در ادامه افزود: راه‌آهن سه امتیاز را گرفت و من به این تیم تبریک می‌گویم اما باید بگویم ما برای رسیدن به گل تلاش کردیم و تیم برتر میدان بودیم. استحقاق آن را داشتیم که در این بازی پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: راه‌آهن برای بازی بسته و دفاعی برنامه داشت و مشخص بود که با چنین هدفی وارد میدان شده است. راه‌آهنی‌ها دنبال ضدحمله بودند و از این حربه نیز به خوبی استفاده کردند.

فرکی با یادآوری اینکه گل راه‌آهن روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید، گفت: بعد از اخراج حاج‌صفی بچه‌ها با انگیزه کار و تلاش کردند اما در نهایت به هدف خود نرسیدیم و مغلوب شدیم.

وی ادامه داد: متأسفانه از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. ما در نیمه اول یک موقعیت خوب داشتیم که از دست رفت و در نیمه دوم نیز شانس‌هایی داشتیم. البته به خاطر فشار بازی بازهم شانس آوردیم که گل نخوردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: ما هر کاری را که باید می‌کردیم، انجام دادیم تا مغلوب نشویم اما نشد.

فرکی در خصوص اعتراض سپاهانی‌ها به اخراج احسان حاج‌صفی گفت: قبل از اینکه حاج صفی اخراج شود، یکی از بازیکنان راه‌آهن خطا کرد که داور از اعلام خطا خودداری کرد. فکر می کنم علت اعتراض هواداران همین مسئله بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"