کد خبر: ۲۷۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۳
باشگاه خبرنگاران جوان: یکی از اعضای بازداشت‌شده داعش گفت سرکردگان این گروه تروریستی برای وادار کردن اعضای خود به انجام عملیات‌های انتحاری، آن‌ها را معتاد می کنند.

یکی از اعضای بازداشت‌شده داعش گفت سرکردگان این گروه تروریستی برای وادار کردن اعضای خود به انجام عملیات‌های انتحاری، آن‌ها را معتاد می کنند.  "کریم مفلح" که 15 سال سن دارد، یکی از اعضای داعش است که در شمال سوریه بازداشت شده است.

وی در پاسخ با سوال خبرنگار مبنی بر علت انجام عملیات‌های انتحاری می‌گوید، "موادی که آن‌ها به ما می‌دادند باعث می‌شد تا مدت زیادی مغزمان کار نکند. ا

این مواد هیجان زیادی به ما می‌داد و باعث می‌شود از هیچ چیز حتی مرگ هراس نداشته باشیم. بسیاری از اعضای گروه به همین روش داوطلب انجام عملیات انتحاری شدند."

وی که از ناحیه شکم 3 بار مورد اصابت گلوله قرار گرفته درباره نحوه عضویت خود در داعش می‌گوید، "آن‌ها به روستای ما آمدند و گفتند هرکس با ما بیعت نکند، گردنش را خواهیم برید. آن‌ها چند زن را به دلیل نمایان بودن چهره‌شان سربریدند و همه مردم روستا را بسیار وحشت‌زده کردند.

من هیچ چاره‌ای جز قبول بیعت نداشتم! زیرا در غیر اینصورت فورا کشته می‌شدم. اکنون نیز اگر چهره‌ام شناخته شود، قطعا کشته خواهم شد."
 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"