کد خبر: ۲۷۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۳
گروه بین الملل: نیسان قیمت گذاری شاسی بلند پسفایندر مدل 2015 را اعلام کرد.

قیمت گذاری نیسان پسفایندر مدل 2015

گروه بین الملل: نیسان قیمت گذاری شاسی بلند پسفایندر مدل 2015 را اعلام کرد.

به گزارش خبرخودرو، قیمت پایه نیسان پسفایندر مدل 2015 حدود 30395 دلار به اضافه هزینه جابه جایی است. این خودرو به صورت استاندارد از موتور 3.5 لیتری V6 با قدرت 260 اسب بخار بهره می برد. پسفایندر دو سال قبل کاملا بازطراحی شده بود بنابراین مدل 2015 آن تغییرات قابل توجهی ندارد البته این شاسی بلند از تعدادی اصلاحات بهره می برد.

 ویژگی های ایمنی پیشرفته ای مانند هشدار نقاط کور و هشدار برخورد عقب به نسخه های SL و Platinum  این خودرو اضافه شده اند که به ترتیب قیمت 36945 و 42295 دلار دارند در حالی که D-Step Shift Logic ارتقا یافته اکنون روی گیربکس Xtronic آن ها ارائه می شود.

مدل های چهار چرخ فعال این خودرو که 1690 دلار گران تر هستند اکنون از کنترل حرکت در سراشیبی بهره می برند در حالی که بسته های ارتقایی Tech، پرمیوم و Entertainment این خودرو نیز با ویژگی های اضافه ای به روز شده اند. اکنون بسته ارتقایی SL Tech دارای مانیتور نمایش اطراف و کمربند ایمنی و یدک کش است در حالی که بسته ارتقایی SL پرمیوم از سیستم ناوبری نیسان و مانیتور نمایش اطراف بهره می برد.

هم چنین این خودروساز ژاپنی یک بسته ارتقایی Family Entertainment جدید را برای این خودرو ارائه می دهد که شامل سیستم پخش DVD هفت اینچیFamily Entertainment است.

از دیگر ویژگی های نیسان پسفایندر مدل 2015 می توان به صندلی های جلوی گرم و خنک شونده، صندلی های عقب گرم شونده، فرمان گرم شونده، کلید هوشمند قابل برنامه ریزی نیسان، سیستم تماس هندزفری بلوتوثی، صدای ساطع از طریق بلوتوث، رادیوی ماهواره ای SiriusXM و Traffic و NavWeather اشاره کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"