کد خبر: ۲۷۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۲ آبان ۱۳۹۳
گروه بین الملل: کارکنان مجله گرین کار (Green Car Journal) به تازگی لیست فینالیست های جایزه خودروی سبز سال 2015 را منتشر کرده اند.

معرفی فینالیست های خودروی سبز سال

گروه بین الملل: کارکنان مجله گرین کار (Green Car Journal) به تازگی لیست فینالیست های جایزه خودروی سبز سال 2015 را منتشر کرده اند.

به گزارش خبرخودرو، این گروه شامل مجموعه متنوعی از خودروهای برندهای متفاوت است.

مجله گرین کار از سال 2005 این جایزه را به خودروهای سازگار با محیط زیست اعطا می کند. برنده این رقابت ماه آینده در نمایشگاه خودروی لس آنجلس معرفی خواهد شد.

آئودی A3 TDI دارای یک بسته ارتقایی لوکس با سبک و عملکردی عالی است. موتور دیزلی این خودرو پر قدرت و کم مصرف است.

بی ام و i3 با بدنه فیبر کربنی بسیار سبک یک موفقیت تکنولوژیکی تحسین برانگیز محسوب می شود. هم چنین ساختاری آلومینیومی به کاهش وزن و افزایش بهره وری این خودروی الکتریکی کمک می کند.

شورلت ایمپالای دوگانه سوز سدانی بزرگ و دوست داستنی است که می تواند با بنزین معمولی و یا گاز طبیعی ارزان و پاک حرکت کند. موتور سازگار با سوخت این خودرو آن را تبدیل به مدلی عالی می کند. اتاق جادار این خودرو فضای کافی برای یک خانواده را دارد.

هاچ بک کم مصرف هوندا فیت بدنه ای بسیار جادار و صندلی های بسیار انعطاف پذیر با نهایت تطبیق پذیری دارد. موتور 1.5 لیتری Earth Dreams چهار سیلندر این خودرو بسیار مقرون به صرفه بوده و دارای میزان مصرف سوخت 1 لیتر در هر 17.4 کیلومتر است.

و در آخر هاچ بک فولکس واگن گلف مدلی زیبا، جذاب، راضی کننده و کاربردی است. این خودروی محبوب که اکنون نسل هفتم آن تولید می شود از همیشه بهتر بوده و دارای موتور دیزل پاک یا نیرومحرکه کاملا الکتریکی است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"