کد خبر: ۲۷۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۰۱ آبان ۱۳۹۳
روزنامه ایران: ویدئوکلیپ جنجال‌برانگیز از پرواز یک بشقاب‌پرنده عجیب در حالی که فضانوردان ایستگاه بین‌المللی در حال انجام تعمیراتی در فضا بوده‌اند بار دیگر فرضیه وجود فرازمینیان را مطرح کرد.

سازمان فضایی «ناسا» فاش کرد یک شیء ناشناس هنگام پرواز در اطراف ایستگاه فضایی بین‌المللی از سوی فضانوردان به تصویر درآمده است. «دیدوانرمن» و «الکساندر گست» فضانوردان بخش مهندسی پرواز هنگامی که در فضا متوجه نقص فنی در ISS شدند، به خارج از سفینه رفتند تا این مشکل را برطرف کنند. آنها هنگام تعمیر با یک بشقاب‌پرنده روبه‌رو شدند که در اطراف‌شان در حال پرواز بود.

انتشار ویدئوکلیپ یک دقیقه و 50 ثانیه‌ای از این شیء ناشناس اما و اگرهای فراوانی را در میان دانشمندان به وجود آورده است. پیش از این «یوفوها» در آسمان امریکا، انگلستان، کانادا و آلمان مشاهده شده بودند، اما این شیء مرموز در اطراف جو زمین پدیده‌ای شگرف و بسیار تأمل‌برانگیز است که به تحلیل و نظر کارشناسان نیاز دارد.

فرازمینی‌ها در آسمان ژاپن

پیش از این نیز در سال 2012 میلادی نیروی دریایی ژاپن با انتشار تصویر سقوط یک بشقاب‌پرنده در سواحل این کشور، بار دیگر موجی از وحشت ناشی از حضور فرازمینیان را در میان مردم ژاپن برانگیخت.مشاهده اشیای پرنده مخصوصاً «یوفوها» از دیرباز جزو مسائل بحث‌برانگیز بوده است. هرچند برخی از کارشناسان، نیروی هوایی امریکا را متهم به جاسوسی و ساخت این نوع از سازه‌های شگرف آسمانی دانسته‌اند، با این حال معمای پیدایش بشقاب‌پرنده‌ها و حضور فضائیان همچنان در هاله‌ای از ابهام است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"