کد خبر: ۲۷۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۳

رشد 40 درصدی فروش قطعات در نمایندگی های ایساکو

به گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل شرکت ایساکو میزان رشد شاخص رضایتمندی مشتریان در سه ماهه اول امسال را 775 تلفیقی اعلام کرد و گفت : معمولا رشد شاخص رضایتمندی مشتریان به صورت سالیانه مقایسه می شود که تبعا این امر مستلزم اعلام آمار 6 ماهه اول امسال است .

علی نمکین در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : البته عدد 775 در خودروسازان داخلی مقام اول را در رضایتمندی مشتریان دارد و معمولا عدد که از این رقم بالاتر می رود رشد بسیار سخت می شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هم اکنون ایساکو هیچ گونه محدودیتی در ارائه هیچ قطعه ای ندارد ، اظهار داشت :  البته برای برخی از قطعات خاص این امکان وجود دارد که مشکلاتی در تامین صورت گیرد اما تلاش می شود با سیستم امداد این مشکل نیز برطرف شود.

مدیرعامل شرکت ایساکو همچنین با اشاره به اینکه  هم اکنون 55 درصد از نمایندگی های ایساکو در رتبه یک قرار دارند ، تصریح کرد : در حال حاضر نمایندگی رتبه 4 نداریم و رتبه 3 نیز به حداقل رسیده اما برای سال آتی برنامه ریزی شده تا نمایندگی های رتبه 3 نیز نداشته باشیم .

نمکین در ادامه رشد فروش قطعات را 40 درصد اعلام کرد و گفت :  با افزایش  تولیدی که در سال جاری توسط ایران خودرو صورت گرفته سهم بازار قطعات نیز با رشد همراه شده به طوری که هم اکنون  سهم بازار قطعات ایساکو با رشد7 تا 8 درصد روبرو شده است.

وی همچنین در خصوص وجود قطعات اصلی با هولوگرام شرکت در بازار آزاد و کمبود قطعات در نمایندگی ها اظهار داشت : در صورتی که قطعه ای با کمبود مواجه شود تبعا بازار آزاد پیدا خواهد کرد به همین منظور برنامه ریزی شده تا قطعات به میزان کافی خصوصا برای خودروهای جدیدی که وارد می شوند در نمایندگی ها تامین شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"