کد خبر: ۲۷۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۳
مهر: رئیس کمیته اخلاق فدراسوین فوتبال با اشاره به پرونده بازیکنان متخلف که کارت پایان خدمت‌شان باطل شده است گفت: ما در آرامش و بدون هیاهو در حال احظار تک تک این بازیکنان هستیم. تا امروز تقریبا دو سوم این بازیکنان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آمدند و توضیحات خود را به ما ارائه کردند.

محمد زاده در ادامه تاکید کرد: اینکه چه زمانی رای صادر می‌شود دست ما نیست چرا که موظف هستیم ابتدا همه بازیکنان را احظار کنیم و پس از شنیدن صحبت هایشان رای را به صورت یکپارچه و در یک روز صادر کنیم.

وی در ادامه توضیح داد: بعضی از این بازیکنان باشگاه قبلی خود را ترک کردند و در فدراسیون فوتبال هیچ آدرسی از آنها وجود ندارد. وقتی ما شماره تماس یا آدرسی برای پیدا کردن طرف نداشته باشیم قطعا نمی‌دانیم که احظارنامه ر اباید کجا بفرستیم. از این رو رای این بازیکنان هنوز صادر نشده است.

محمدزاده درباره احکام احتمالی مطرح کرد: گمانه زنی در این مورد درست نیست.ما سعی داریم که با توجه به یکسانی تخلف صورت پذیرفته برای همه بازیکنان یک نوع رای صادر کنیم اما اگر در تحقیقات خود متوجه شدیم نوع جرم صورت پذیرفته متغیر است قطعا احکام متفاوتی را صادر می‌کنیم و این نکته را هم باید عنوان کنم اگر فوتبالیستی را محروم کردیم نه حق بازی در همان باشگاه نظامی را دارد و نه در تیم ملی فوتبال ایران حق حضور خواهد داشت.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در پایان به نوع قرارداد بازیکنان سرباز که هم اینک به تیم های نظامی رفته اند اشاره ای کرد و گفت: در نوع قرارداد این بازیکنان کلمه سرباز ذکر شده است از این رو آنها حق امضای قرارداد حرفه ای فوتبال در قالب بازیکن حرفه ای را ندارند از این رو اگر گزارشی به دست ما برسد که به صورت مخفیانه به این بازیکنان پولی پرداخت شده است قطعا وارد عمل می‌شویم و بازیکن و باشگاه متخلف را جریمه و محروم می‌کنیم.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"