کد خبر: ۲۷۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۳
خبرگزاری ایسنا: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده عصر روز گذشته با سهیلا جورکش یکی از قربانیان حادثه اسیدپاشی اصفهان در بیمارستان شهید چمران تهران ملاقات کرد.

شهیندخت مولاوردی در دیدار با این قربانی اسیدپاشی اصفهان ضمن اظهار ناراحتی و همدردی با وی و خانواده‌اش، گفت: عاملین این جنایات با اشد مجازات به سزای اعمال خود خواهند رسید تا دیگر کسی جرأت نداشته باشد که این چنین به امنیت جسمانی و روانی دختران ما تعرض کند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده پس از شنیدن صحبت‌های سهیلا گفت: در حال حاضر تنها وظیفه دولت حمایت از شما و دیگر قربانیان این حادثه است و خود من به عنوان عضو کوچکی از دولت همواره این قضیه را پیگیری خواهم کرد.

مولاوردی ادامه داد: مطمئن باشید هیچ کوتاهی در این راستا صورت نمی‌گیرد و ما لحظه به لحظه وضعیت شما و بقیه قربانیان را از طریق خانواده‌ها، بیمارستان و وزارت بهداشت پیگیری می‌کنیم.

سهیلا همچنین در پایان این ملاقات شعری در ارتباط با توکل و امید به خداوند خواند که نشان دهنده روحیه و توکل بالای او بود ومولاوردی پس از شنیدن این شعر گفت: برای شما آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم همیشه این امیدتان را حفظ کنید.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"