کد خبر: ۲۷۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۳
گروه بین الملل: نیسان در هند نسخه ای مخصوص از چند منظوره اوالیا را در پی محبوب ساختن این خودرو در فصل نمایشگاه، عرضه کرد.

نسخه مخصوص نیسان اوالیا عرضه شد

گروه بین الملل: نیسان در هند نسخه ای مخصوص از چند منظوره اوالیا را در پی محبوب ساختن این خودرو در فصل نمایشگاه، عرضه کرد.

به گزارش خبرخودرو، نسخه مخصوص اوالیا 18962 دلار قیمت گذاری شده و بر اساس نسخه ممتاز XV (O) ساخته شده است.

این نسخه مخصوص به لطف جلوپنجره کاملا کرومی، سپری کاملا جدید با هواکش های تهاجمی و مجموعه چراغ های مه شکن بازطراحی شده با خطوط کرومی دارای قسمت جلوی اسپرت تر است. علاوه بر این ویژگی ها، این چندمنظوره از رینگ های آلیاژی 10 پره جدید و اسپویلر عقب نیز بهره می برد.

هیچ تغییری در داخل این خودرو و یا ویژگی های فنی آن به چشم نمی خورد. از آنجا که این نسخه مخصوص بر اساس مدل XV (O) ساخته شده دارای کنسول مرکزی با روکش چوب مصنوعی، دریچه های هوای ردیف دوم و سوم و سیستم موسیقی 2-DIN است. از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به i-Key، دوربین معکوس، برف پاک کن و مه شکن های عقب، ABS، EBD و کیسه هوای دوگانه اشاره کرد.

اوالیا از موتور 1.5 لیتری چهار سیلندرK9K  دیزلی با قدرت 86 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتون متر بهره می برد. یک گیربکس دستی پنج سرعته نیروی موتور را به چرخ های جلو منتقل می کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"