کد خبر: ۲۷۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، بیش از ١٨ میلیون لیتر بنزین یورو ٤ از زمان آغاز اجرای توزیع بنزین پاک در کلانشهر اصفهان به جایگاههای سوخت ارسال شده است.

توزیع بیش از ١٨ میلیون لیتر بنزین یورو ٤ در اصفهان

به گزارش خبر خودرو، بیش از ١٨ میلیون لیتر بنزین یورو ٤ از زمان آغاز اجرای توزیع بنزین پاک در کلانشهر اصفهان به جایگاههای سوخت ارسال شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان با بیان این که توزیع بنزین یورو ٤ همزمان با توزیع گازوییل کم گوگرد از ١٦ مهرماه امسال در شهر اصفهان آغاز شده است گفت: از روز یاد شده تا جمعه دوم آبانماه ١٨ میلیون و ٢٧٥ هزار لیتر بنزین با استاندارد یورو ٤ در کلانشهر اصفهان توزیع شده است.

حسین کرد اظهار کرد: توزیع این فرآورده پاک نفتی در روزهای نخست با میانگین ٩٠٠ هزار لیتر در روز آغاز شد و هم اکنون به روزانه ١,١ میلیون لیتر رسیده است.

به گفته وی هم اکنون ٢٤ جایگاه شهر اصفهان عرضه کننده بنزین یورو ٤ هستند و با افزایش هر چه بیشتر تحویل آن به شرکت ملی پخش منطقه اصفهان، شمار جایگاههای عرضه کننده این فرآورده پاک نفتی نیز افزایش خواهد یافت.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان درباره توزیع نفت گاز کم کوگرد (در حد یورو ٤ ) نیز گفت: توزیع این فرآورده نیز که بطور همزمان با توزیع بنزین یورو ٤ در محدوده شهر اصفهان آغاز شد به اندازه مورد نیاز در این کلانشهر انجام می شود.

کرد تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده (١٧ روز گذشته) ٢٠ میلیون و ٢٣٢ هزار لیتر نفت گاز  در حد یورو ٤ در اصفهان توزیع شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"