کد خبر: ۲۷۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۰۷ آبان ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو ، شرکت ایران خودرو دیزل برای اولین بار وانت پیکاپ فوتون با کاربری پول‌رسان را در دوازدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

عرضه وانت پیکاپ ایران خودرو دیزل با کاربری پول‌رسان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات شهری

به گزارش خبر خودرو ، شرکت ایران خودرو دیزل برای اولین بار وانت پیکاپ فوتون با کاربری پول‌رسان را در دوازدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ، این خودرو پول رسان که در شبکه بانکی کشور مورد استفاده قرار می گیرد هم اکنون به عنوان قوی‌ترین و البته کیفی‌ترین وانت کشور محسوب می‌شود.

کاربری پول‌رسان اولین کاربری است که بر روی وانت پیکاپ فوتون نصب شده و در حال حاضر این خودرو به لحاظ قدرت و توان موتور قدرتمندترین و جادارترین خودرو پول‌رسان کشور محسوب می‌شود.

بنابر اين گزارش كاربري پول‌رسان اين خودرو با برگزاري جلسات و كسب نظرات حراست‌هاي موسسات مالي و بانكي توسط شركت ايران روور طراحي شده و از مزیت‌های این خودرو ظرفیت بالای حمل و نقل این خودرو است که 2.5 برابر سایر خودروهایی که با کاربری پول‌رسانی عرضه شده، فضای حمل و نقل را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

وانت پیکاپ فوتون دیزلی محصول ایران خودرو دیزل که در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رده كيفي خيلي خوب را كسب كرده و به عنوان باكيفيت‌ترين وانت تولیدی کشور شناخته مي‌شود در کاربری پول‌رسانی، به جهت سهولت تامین سوخت بنزين در داخل شهرها، بر پایه موتور بنزینی عرضه می‌شود اما شركت ايران خودرو ديزل آمادگي خود براي عرضه مدل ديزلي آن نيز اعلام كرده است.

فضای داخلی اتاقک عقب وانت پیکاپ فوتون در کاربری پول‌رسانی به نحوی طراحی شده که برای حمل و نقل کاست‌های پول ATM کاملا مهیا شده است همچنین درب عقب این خودرو دو تکه بوده و به طرفين باز مي‌شود که در مقایسه با سایر خودروهای پول‌رسان فعلی، امنیت بيشتري را فراهم مي‌كند.

اين وانت پول‌رسان از بدنه سه لابه با ورق فولادي و فوم عايق در كابين پشت برخوردار است و قابلیت تجهیز به 4 دوربین در چهار گوشه خود و همچنين نصب GPS را دارد كه با اين قابليت‌ها به عنوان استانداردترين كابين خودرو پول‌رسان در كشور به حساب مي‌آيد و وجود اين قابليت‌ها، برای شبکه‌های بانکی کشور مزیت محسوب می‌شود. 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"