کد خبر: ۲۷۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو ، تاکنون بیش از یک هزار و 400 تاکسی EF7 در جریان نوسازی ناوگان تاکسیرانی به تهران اضافه شده است که پیش بینی می شود ظرف دو هفته آینده این تعداد به دو هزار تاکسی برسد.

پیش بینی تحویل 2000 تاکسی نو ظرف 15 روز آینده

به گزارش خبر خودرو، تاکنون بیش از یک هزار و 400 تاکسی EF7 در جریان نوسازی ناوگان تاکسیرانی به تهران اضافه شده است که پیش بینی می شود ظرف دو هفته آینده این تعداد به دو هزار تاکسی برسد.

همزمان با آغاز فرآیند نوسازی تاکسی های در شهر تهران تا کنون بیش از 6 هزار تاکسیران در سایت نوسازی ثبت نام کرده اند که از این میان سه هزار و 411 نفر به عاملیت بانک صادرات وام نوسازی خود را دریافت می کنند. همچنین450 تاکسیران نیز از طریق لیزینگ بانک شهر اقدام به نوسازی تاکسی خود می کنند.

پیش از این پرداخت وام تنها از طریق بانک صادرات صورت می گرفت که از تاریخ 15 مهر به منظور تسهیل مراحل دریافت وام برای تاکسیرانان بانک شهر نیز به این فرآیند اضافه شد.

ظرف مدت مذکور روند ثبت نام و تحویل خودرو افزایش سرعت قابل توجهی داشته است که پیش بینی می شود با تسهیل امور در بانک شهر آمار موجود ظرف دو هفته آینده به دو هزار تاکسی برسد.

از میان رانندگانی که برای نوسازی تاکسی اقدام کرده اند دو هزار و 83 نفر نیز مبالغ مورد نظر را به حساب بانک واریز کرده و یک هزار و 838 تاکسی نیز برای طی شدن مراحل اسقاط به مراکز مربوطه تحویل داده شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"