کد خبر: ۲۷۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو، در راستای برگزارش مراسم 13 آبان روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی که مصادف با روزعاشورای حسینی می باشد به منظور ارائه خدمات بهینه حمل و نقلی به شهروندان محترم برای شرکت در مراسم، مقرر گردیده ...

خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی در روز دانش آموز

به گزارش خبرخودرو،  در راستای برگزارش مراسم 13 آبان روز دانش آموز  و تسخیر لانه جاسوسی که مصادف با روزعاشورای حسینی می باشد به منظور ارائه خدمات بهینه حمل و نقلی به شهروندان محترم برای شرکت در مراسم، مقرر گردیده اتوبوسهای این شرکت از ساعت 8 صبح مورخ 13/8/93 از خطوط فعال در میادین مشروحه ذیل نسبت به جا به جایی شهروندان محترم به نزدیکترین محل برگزاری مراسم در مقابل لانه جاسوسی سابق اقدام نمایند.

میادین خراسان، قدس، امام خمینی (ره)، تجریش، راه آهن، امام حسین (ع)، سپاه، انقلاب اسلامی، ولیعصر (عج) و پایانه شهید محلاتی.

به لحاظ مسدود بودن خیابان طالقانی و خیابان های منتهی به محل برگزاری مراسم مقرر گردیده نسبت به تغییر مسیر تردد  اتوبوس های خطوط عبوری به محل برگزاری مراسم به شرح ذیل اقدام گردد:

کلیه اتوبوس های خطوط عبوری در مسیر شرق به غرب خیابان طالقانی از خیابان شریعتی – طالقانی – مفتح – سمیه – حافظ و انقلاب تردد نمایند.

کلیه اتوبوس های خطوط عبوری در جنوب به شمال خیابان مفتح از خیابان بهار شمالی – میدان بهار – سلیمان خاطر – مفتح شمالی و میدان هفتم تیر تردد نمایند.

کلیه اتوبوس های خطوط عبوری در شمال به جنوب خیابان سپهد قرنی از خیابان کریمخان – حافظ – انقلاب – فردوسی و ادامه مسیر تردد نمایند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"