کد خبر: ۲۷۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، دبیرخانه مرکز تعالی سازمانی و جایزه ملی سازمان مدیریت صنعتی، گواهی نامه تعهد به تعالی را به شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو اعطا کرد.

شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو موفق به دریافت گواهی نامه تعهد به تعالی سازمانی شد

به گزارش خبر خودرو، دبیرخانه مرکز تعالی سازمانی و جایزه ملی سازمان مدیریت صنعتی، گواهی نامه تعهد به تعالی را به شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو اعطا کرد.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو، شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو پس از ارزیابی  های صورت گرفته توسط ارزیابان جایزه ملی تعالی مرکز تعالی سازمانی ، در اولین گام این شرکت در حرکت در مسیر تعالی سازمانی با هدف دستيابي به يك چارچوپ مديريتي مناسب در جهت موفقيت پايدار این شرکت و بهبود عملكردهای آن، موفق به دریافت "گواهی نامه تعهد به تعالی"از این مرکز در سازمان مدیریت صنعتی شد.

بنابراین گزارش شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با استقرار الگوی تعالی سازمانی، ارائه آموزش های لازم،اجرای برنامه های بهبود حاصل از خود ارزیابی های صورت گرفته بر اساس مدل و حضور فعال در فرایند جایزه تعالی سازمانی و پس از طی فرایندهای ارزبابی جایزه ملی تعالی سازمانی و بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی فردی، تیمی و بازدید از محل و به استناد شواهد و مستنداتی که به ارزیابان مرکز تعالی سازمانی ارائه گردید موفق به کسب "گواهی نامه تعهد به تعالی " شده است.

اعطای جایزه ملّی تعالی سازمانی مبتنی برارزیابی رویكردها و نظام‌های مدیریتی سازمان‌ها و نتایج موفقیت‌های آن‌ها توسط گروهی از ارزیابان خبره و بر اساس "الگوی تعالی سازمانی"است كه وضعیت سازمان‌ را در میزان دستیابی به انتظارات منتج از پیاده سازی الگوی تعالی سازمانی مشخص می‌نمایند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"