کد خبر: ۲۷۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۳
نسیم آنلاین: مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان عمران شهر تهران گفت: طرح پل طبقاتی بعثت نهایی و عملیات اجرایی ساخت این پل آغاز شده است. این پل حدود یک کیلومتر طول دارد.

قاسم مالدار گفت: در بزرگراه بعثت چند تقاطع همسطح وجود دارد که قرار است به تقاطع‌های غیرهمسطح تبدیل شوند همچنین پل موجود در این محور برچیده می‌شود و پل بزرگتری با شرایط بهتر در این مسیر احداث می‌شود.

گفتنی است؛ پروژه ساخت پل‌های بعثت شامل یک کوله اصلی به طول 1300 متر و دو کوله شمالی و جنوبی هر کدام حدود 600 متر است.

کوله اصلی از بزرگراه بعثت تقاطع خیابان بهرام امامی آغاز شده و بعد از عبور از خیابان شهید رجایی ، خط راه آهن تهران_مشهد، مترو خط یک، خیابان عباسی، خیابان خزانه و تقاطع خیابان تقوی در مقابل پارک بعثت به انتها می‌رسد.

کوله شمالی این پروژه از مقابل در ترمینال جنوب شروع شده و در مسیر شرق به غرب حرکت می کند و بعد از عبور از خیابان عباسی، خط راه آهن، خط یک مترو قبل از خیابان شهید رجایی شمال به پایان می رسد.کوله جنوبی نیز از مسیر غرب به شرق قبل از خیابان شهید رجایی شروع شده و پس از عبور از این خیابان ، خط راه آهن و مترو خط یک به خیابان شهید پرستویی می رسد که در این مسیر به دو بخش تبدیل می شود که یک بخش به عنوان ورودی برای اتوبوسهای ترمینال جنوب است که وارد زیرگذر می شود و بخش دیگر از کنار زیرگذر به بزرگراه بعثت وارد می شود.

همچنین یک تراز منفی یک نیز احداث می شود که خیابان شهید رجایی شمال و جنوب از طریق این زیرگذر به یکدیگر متصل می شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"