کد خبر: ۲۸۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۸ آبان ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، کلینیک محصولات جدید شرکت بهمن دیزل طی مراسمی در هتل المپیک تهران برگزار شد.

برگزاری کلینیک محصولات جدید شرکت بهمن دیزل

 

به گزارش خبر خودرو، کلینیک محصولات جدید شرکت بهمن دیزل طی مراسمی در هتل المپیک تهران برگزار شد.

رئیس سازمان فروش شرکت بهمن دیزل در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اعلام این خبر افزود : در این مراسم که با حضور نمایندگان ،مشتریان عمده ، مدیران ، کارشناسان سازمان ها و ارگان ها برگزار گردید 5 محصول جدید شرکت بهمن دیزل معرفی گردید.

تهوری با اشاره به برگزاری کلینیک محصولات جدید شرکت بهمن دیزل اظهار داشت : شرکت بهمن دیزل پیش از معرفی و عرضه محصولات جدید، کلینیکی را برگزار می کند و محصولات جدید را در معرض قضاوت و بررسی همه جانبه نمایندگان ،کارشناسان و متخصصان قرار می دهد تا از نزدیک محصولات را از ابعاد مختلف مورد ارزیابی قرار داده و نقاظ ضعف و قوت محصولات را  سایر محصولات هم کلاس مقایسه و امتیاز دهند.

وی گفت : در این کلینیک ابتدا مشخصات فنی محصولات به طور کامل تشریح  و با محصولات هم ردیف مقایسه گردید تا بازدیدکنندگان بتوانند با شناخت کامل نسبت به محصولات اقدام نمایند.

وی تصریح کرد : پس از تشریح مشخصات فنی خودروها ، بازدید کنندگان در دو گروه و با همراهی کارشناسان و مهندسین شرکت از نزدیک محصولات را بازدید و کلیه اجزاء خودرو از قبیل موتور ، گیبرکس ، شاسی و سیستم ترمز را مورد ارزیابی قرار داده و سپس به سوالاتی که پیرامون مشخصات فنی و ظاهری و همچنین قیمت و ... تهیه شده بود ، پاسخ دادند.

رئیس سازمان فروش شرکت بهمن دیزل افزود : در آینده نزدیک پاسخ های ارائه شده بازدیدکنندگان آنالیز و نتایج آن در خصوص نحوه قضاوت و ارزیابی محصولات جدید استخراج خواهد شد.

تهوری در پایان برگزاری این گونه کلینیک ها در معرفی و عرضه محصولات جدید بسیار مفید خواند و گفت : در آینده نزدیک جزئیات  بیشتری از این محصولات جدید اعلام خواهد شد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"