کد خبر: ۲۸۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۳
فوت و فن: آنجلینا جولی، بازیگر 39 فیلم‌هایی چون «آقا و خانم اسمیت»، «ملفیسنت» و «توریست»، در مصاحبه جدیدیش در مورد شغل بازیگری گفت: "من هیچ‌گاه به عنوان یک بازیگر احساس راحتی نکرده‌ام؛ هیچ وقت جلوی دوربین بودن را دوست نداشته‌ام.

" او اضافه کرد: "من هرگز فکر نمی‌کردم که بتوانم کارگردانی کنم، اما حالا امیدوارم که بتوانم این راه را ادامه بدهم چون احساس خوشحالی بیشتری به من می‌دهد." به گزارش این مجله، هنگامی که از جولی پرسیده شد که آیا او می‌خواهد شغل بازیگری را به طور کلی کنار بگذارد یا نه، او با لبخندی پاسخ داد: "بله، صد درصد."

با این حال جولی در مورد این که چه زمانی بازیگری را رها خواهد کرد اطلاعی نداد. او هم اکنون مشغول فیلم جدیدش «By the Sea» است که خود فیلمنامه آن را نوشته و کارگردانی، تولید و بازی در آن را هم بر عهده دارد. همسر جولی برد پیت نیز در کنار او در این فیلم به عنوان تهیه کننده و بازیگر حضور داشته و حتی پسر آن‌ها «مداکس» نیز به عنوان دستیار تولید در این فیلم همکاری می‌کند.

آنجلینا جولی در مورد فیلم «By the Sea» می‌گوید: "در مقایسه با «Unbroken»، کارگردانی این فیلم مثل قدم زدن در پارک است. تنها مشکل کارگردانی و راهنمایی خودم و برد است و ما کم کم در حال به دست آوردن توازن در این فیلم هستیم."

جولی همچنین در مورد اشتیاقش برای ساخت فیلم «Unbroken» که برای مدت زیادی بدون توجه مانده بود صحبت کرد: "من چهار خط از خلاصه آن را خواندم و وقتی به خانه بازگشتم، به همسرم برد گفتم که من در مورد این فیلم کنجکاوم، داستانی زندگی این مرد و پیروزی روحیه انسانی بر سختی‌ها با عشق، ایمان و از خودگذشتگی بسیار جالب است."

فیلم «Unbroken» در تاریخ 25 دسامبر در سینماها به نمایش گذاشته می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"