کد خبر: ۲۸۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۳
گروه بین الملل: به زودی بزرگترین تولید کننده خودروهای لوکس جهان مجبور خواهد شد ظرفیت عرضه و تولید خودروی هیبریدی i8 را به دلیل فهرست بلند و بالای سفارش دهندگان آن افزایش دهد.

افزایش ظرفیت تولید ب ام و i8

گروه بین الملل: به زودی بزرگترین تولید کننده خودروهای لوکس جهان مجبور خواهد شد ظرفیت عرضه  و تولید خودروی هیبریدی i8 را به دلیل فهرست بلند و بالای سفارش دهندگان آن افزایش دهد.

به گزارش خبر خودرو، خودروی هیبریدی الکتریکی i8 کوپه که قیمتی 120 هزار دلاری دارد و مجهز به حد نهایت فناوری ب ام و است و لذا مشتریان بسیاری در فهرست انتظار خرید آن هستند. طبق اعلام یان روبرتسون – مدیر فروش و بازاریابی ب ام و- در حال حاضر و با مقدار فعلی مدت زمانی 18 ماهه برای پاسخگویی به همه تقاضاها وجود دارد.

با این وجود روبرسون عقیده دارد مشتریان نبایستی حداکثر بیش از شش ماه منتظر بمانند و لذا می بایستی راهکاری برای افزایش تولید i8 پیدا شود.

i8 پیش از آغاز تولیدش بارها به طور جدی تبلیغ شده بود و به همین دلیل از ماه ژوئن و آغاز فروشش در اروپا توانست مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. هنوز میزان دقیق تیراژ این خودرو به صورت رسمی اعلام نشده و گمان می رود که فعلا جز خودروهای با تیراژ پایین در نظر گرفته شود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"