کد خبر: ۲۸۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۳

فارس: سرپرست باشگاه پرسپولیس، امروز با حضور در سازمان لیگ و با شرکت نایب رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ و رئیس کمیته مسابقات با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بهروز منتقمی امروز راهی سازمان لیگ شد تا با توجه به حضور پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با شرکت مهدی تاج، غلامرضا بهروان و تعدادی از مسئولان سازمان با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، تشکیل جلسه بدهد. در این نشست درباره مسائل مربوط به حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها بحث و تبادل نظر شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در این جلسه درباره مسائل و اقدامات مختلف در حوزه حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت. اخذ مجوز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و مباحث اقتصادی و صنعت فوتبال نیز از موضوعات مورد گفتگو با نمایندگان AFC بود.

مسائل مربوط به آکادمی فوتبال و تیم‌های پایه، درآمدها از ناحیه حق پخش، تبلیغات محیطی و اسپانسرینگ، فروش محصولات، اقدامات اجتماعی و اقتصادی باشگاه در حوزه هواداران، بودجه و هزینه از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود که مسئولان AFC به ویژه روی بخش اقتصادی حساسیت زیادی دارند.

وی ادامه داد: همچنین درباره سطح فنی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، کیفیت بازی‌ها، نگاه بلند مدت و کم کردن فاصله بین تیم‌های حاضر در بازی‌ها صحبت کردیم و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهادها و مشورت‌هایی را برای باشگاه‌ها، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به ویژه در حوزه‌های مختلف داشتند.

*تقدیر باشگاه پرسپولیس از تلاش‌های مسئولان سازمان لیگ


سرپرست باشگاه پرسپولیس در دیدار با مهدی تاج و غلامرضا بهروان، از تلاش‌های سازمان لیگ در برگزاری مناسب رقابت‌های لیگ، به ویژه دربی تقدیر و تشکر کرد.

بهروز منتقمی در جریان حضور در سازمان لیگ برای دیدار با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و قبل از حضور در جلسه در ملاقات با مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ و غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات، از تلاش‌های سازمان لیگ و عوامل آن در برگزاری هر چه بهتر رقابت‌های لیگ، به ویژه دربی بزرگ پایتخت و همچنین به جهت همکاری‌های این سازمان و کمیته‌های زیر مجموعه آن مانند کمیته فرهنگی با باشگاه پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"