کد خبر: ۲۸۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ،‌ توزیع بنزین یورو ٤ در هسته مرکزی کلانشهر کرج به ١,٤ میلیون لیتر در روز رسید.

توزیع بنزین یورو ٤ در کرج افزایش یافت

به گزارش خبرخودرو ،‌ توزیع بنزین یورو ٤ در هسته مرکزی کلانشهر کرج به ١,٤ میلیون لیتر در روز رسید. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز با بیان این که توزیع این فرآورده پاک با ٤٠٠ هزار لیتر از اواخر آذرماه پارسال در ٧ جایگاه این کلانشهر آغاز شده است، گفت: با افزایش توزیع روزانه ٧٥٠ هزار لیتر( از زمان توزیع تا کنون) هم اکنون در ١٧ جایگاه کلانشهرکرج، بنزین یورو ٤ عرضه می شود.

ابراهیم توسلی تصریح کرد: با توجه به ایجاد و آماده سازی بسترهای لازم برای تامین و عرضه این فرآورده پاک بویژه در نقاط مرکزی کلانشهر کرج، توزیع بنزین یورو ٤ در قیاس با اواخر آذر پارسال رشد چشمگیر بیش از ٢٥٠ درصدی داشته است.

وی همچنین از عرضه روزانه ١٠٠ هزار لیتر بنزین سوپر در هسته مرکزی کلانشهر کرج خبر داد.

توسلی گفت: این فرآورده نیز از طریق ٦ جایگاه عرضه سوخت حوزه مرکزی کلانشهر کرج شامل جایگاه شرکتی کرج، مهرشهر، شهدای شهرداری رجایی شهر، زنگنه کیانمهر، همچنین خسروی رزکان، عیدی فردیس و جایگاه نمونه هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ توزیع می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز درباره عرضه نفت گاز یورو ٤ در استان البرز نیز گفت: هم اکنون روزانه به طور میانگین ٦٥٠ هزار لیتر از این فرآورده در جایگاههای منطقه البرز توزیع می شود.

وی همچنین مقدار عرضه سی ان جی در استان البرز را ٦٥٠ هزار متر مکعب در روز اعلام و اظهار کرد: این مقدار با توجه به زیر ساختها و قابلیتهای موجود تا ١,٢ میلیون متر مکعب در روز نیز قابل افزایش خواهد بود.

توسلی تصریح کرد: هم اکنون ٦٢ باب جایگاه بنزین و ٤٧ جایگاه گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) در استان البرز، سوخت رسانی به خودروهای شهروندان و مسافران گذری از این منطقه را تامین و عرضه می کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"