کد خبر: ۲۸۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۷ آذر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: در حال حاضر 13 هزار و 200 دستگاه تاکسی رسمی در سطح شهر مشغول به خدمت رسانی هستند که از این تعداد 6 هزار و800 دستگاه فرسوده دارای عمر بیش از 10 سال هستند.

پرداخت الکترونیک کرایه در تاکسی های شهر مشهد از سال آینده آغاز می شود

به گزارش خبر خودرو ، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: در حال حاضر 13 هزار و 200 دستگاه تاکسی رسمی در سطح شهر مشغول به خدمت رسانی هستند که از این تعداد 6 هزار و800 دستگاه  فرسوده دارای عمر بیش از 10 سال هستند.

علی اصغر نیشابوری در گفت وگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: تسهیلاتی به مالکین خودروهای فرسوده اختصاص داده شده که شامل وام 20 میلیون تومانی با نرخ سود 15 درصد با بازپرداخت 60  ماهه است که اقساط آن  تقریبا کمتر از 500  هزار تومان در ماه می باشد.

وی خاطر نشان کرد : تا کنون 3 هزار و200 نفر از مالکین در سایت ثبت نام و برای نوسازی اعلام امادگی کرده اند که 550 نفر از این تعداد مراحل تکمیلی پرونده خود را در بانک را انجام داده اند .

وی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان مدیریت و حمل ونقل سوخت کشور بازده زمانی 2 ماهه برای تحویل تاکسی ها پیش بینی کرده است تصریح کرد: اگر مالکین خودرو در مراحل ثبت نام و یا معرفی ضامن به بانک مشکل نداشته باشند فرایند نوسازی با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

نیشابوری گفت: شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور مصوبه ای در مهر ماه به تمام استانداری ها ابلاغ نموده مبنی بر اینکه کلیه شرکتهای حمل ونقل  درون شهری و دفاتر آژانس های تاکسی  تلفنی موظف هستند پروانه نمایندگی از شهرداری که البته سازمان تاکسیرانی به نمایندگی از شهرداری این کار انجام میدهد دریافت کنند و تمام رانندگان که در تاکسی تلفنی مشغول به کار هستند موظف به دریافت این پروانه, از سوی  سازمان تاکسیرانی می باشند .

وی همچنین افزود: پیش بینی شده است  تا پایان قانون برنامه پنجم توسعه تمام پلاک این خودروها تبدیل به پلاک عمومی شود وتغییر رنگ پیدا  کند که البته هنوز کاملا در این رابطه تعریف دقیق ارائه نشده و این طرح به پلیس راهور محول شده است.

همچنین مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر مشهد اظهار داشت: پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی و مدیریت هوشمند ناوگان تاکسیرانی در سال اینده عملیاتی خواهد شد وهمچنین راه اندازی رشته تحصیلی کاردانی حرفه ای تاکسیرانی در دانشگاه علمی کاربردی از دیگر برنامه های این سازمان برای سال آینده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"