کد خبر: ۲۸۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ، با استفاده از گازطبیعی فشرده (سی ان جی) در ٨ ماه امسال، در مصرف نزدیک به ١١٦ میلیون لیتر بنزین صرفه جویی شده است.

صرفه جویی مصرف بنزین در منطقه اردبیل

به گزارش خبرخودرو ، با استفاده از گازطبیعی فشرده (سی ان جی) در ٨ ماه امسال، در مصرف نزدیک به ١١٦ میلیون لیتر بنزین صرفه جویی شده است. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبانماه، ١١٥ میلیون و ٧٤٨ هزار و ٨٧٠ متر مکعب سی ان جی در این منطقه مصرف و جایگزین تقریبی همین مقدار بنزین شده است.

محمود آقا محمدیان سی ان جی مصرفی در مدت مشابه پارسال این منطقه را ١١٣ میلیون و ٥٣٦ هزار و ٧٣١ متر مکعب اعلام کرد.

وی درباره مصرف سی ان جی منطقه اردبیل در آبانماه امسال نیز گفت: مصرف این حامل انرژی در این بازه زمانی ١٣ میلیون و ٥٩٤ هزار متر مکعب بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، رشد قابل توجهی نداشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: در منطقه اردبیل ٣٨ جایگاه تک منظوره سی ان جی و ٢٠ جایگاه دو منظوره سوخت مایع ،سوخت رسانی به خودروها را انجام می دهند.

به گفته آقا محمدی هم اکنون سوختگیری در جایگاههای سی ان جی در زمانی کمتر از دو دقیقه انجام می شود.

وی همچنین از ساخت ٦ جایگاه سوخت دیگر نیز در منطقه پخش اردبیل خبر داد و گفت: با بهره برداری از آنها ظرفیت سوختگیری در این منطقه افزایش خواهد یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل  درباره جایگاههای عرضه بنزین نیز گفت: با توجه به پایشهای منظم این جایگاهها، هم اکنون ٦٠ درصد آنها درجه ممتاز و درجه یک را به خود اختصاص داده اند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"