کد خبر: ۲۸۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۳
مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شکست مقابل پرسپولیس تأثیری در انگیزه بازیکنان نداشته و بازیکنان ما برای کسب پیروزی مقابل ذوب‌آهن آماده هستند.

امیر قلعه‌نویی شامگاه چهارشنبه هنگام ورود به اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: من خیلی خوشحال هستم که با وجود شکستی که در دربی مقابل پرسپولیس داشتیم، هواداران اصفهانی در بدو ورود به استقبال تیم آمده و ما را تشویق کردند، فکر نمی‌کردم که مردم اینگونه ما را حمایت کنند.

وی درباره تیم ذوب‌آهن اصفهان افزود: بارها گفته‌ام که ذوب‌آهن یک تیم بسیار خوب به شمار می‌رود که جایگاه آن در پائین جدول نبوده و باید در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بالا برود.

سرمربی تیم استقلال تهران با اشاره به وضعیت فنی ذوب‌آهن ادامه داد: این تیم از کادر فنی و مدیران خوبی برخوردار بوده و ثبات بسیار خوبی دارد و من مطمئن هستم که ذوب‌آهن در ادامه بهتر می‌شود.

وی درباره بازی امروز تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: با توجه به باختی که در دربی مقابل پرسپولیس داشتیم، بیش از مسائل فنی، توجه خود را به شرایط روحی تیم معطوف کرده و تلاش می‌کنیم که در این بازی شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم.

قلعه‌نویی اضافه کرد: بازی سختی مقابل این تیم داریم و باید کاری کنیم که مقابل آن پیروز شده و بتوانیم در جام حذفی، نتایج گذشته را جبران کنیم.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"