کد خبر: ۲۸۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۰۷ آذر ۱۳۹۳

وزرات کشور پاکستان با ارسال نامه کتبی از دولت‌های ایالتی خواست با در نظر گرفتن تدابیر امنیتی لازم اجازه ندهند نیروهای داعش از وزیرستان جنوبی به داخل کشور نفوذ پیدا کنند.

به گزارش فارس ، وزارت کشور پاکستان با ارسال نامه کتبی به دولت‌های ایالتی نسبت به تلاش داعش برای نفوذ به داخل کشور از طریق وزیرستان جنوبی هشدار داد.

طبق این گزارش، وزارت کشور پاکستان اعلام کرد: نیروهای داعش سعی دارند از مسیر شهرستان «دیره غازی خان» و «سکهر» وارد کشور شوند.

بر اساس این گزارش، وزارت کشور با بیان این مطلب که مقر داعش وزیرستان جنوبی است از دولت‌های ایالتی خواست با افزایش تدابیر امنیتی در مرزها از ورود شبه‌نظامیان داعش به داخل خاک کشور جلوگیری کنند.

سرهنگ «شجاع خانزاده» وزیر ایالت پنجاب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت تا کنون اثری از داعش در ایالت پنجاب دیده نشده اما با هشدار وزارت کشور تدابیر امنیتی را افزایش داده و به دقت تمام مسیرهای خارجی و داخلی ایالت را زیر نظر داریم تا از ورود احتمالی شبه نظامیان داعش به ایالت پنجاب جلوگیری کنیم.

وی افزود: چون طالبان بر اثر عملیات ارتش شکست خورده‌اند، تلاش می‌کنند از نام داعش برای نفوذ مجدد در پاکستان استفاده کنند.

وزارت کشور پاکستان از سازمان‌های آی اس آی خواست با ایجاد هماهنگی بین سازمان‌های اطلاعاتی وضعیت حساس فعلی را مدیریت و از نفوذ داعش در کشور و تأثیر آنان بر افکار عمومی جلوگیری کند

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"