کد خبر: ۲۸۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور با اشاره به توافقات اخیر صورت گرفته در خصوص نوسازی ناوگان مینی بوسرانی کشور گفت : در توافقاتی که اخیرا با ستاد مدیریت حمل و نقل وسوخت صورت گرفت مقرر گردید تا با آغاز طرح نوسازی ناوگان مینی بوسرانی، حدود 120 تا 200 دستگاه از مینی بوس های فرسوده فراخوان شوند که به زودی این مساله عملیاتی خواهد شد.

استارت طرح نوسازی مینی بوس های فرسوده زده شد

به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور با اشاره به توافقات اخیر صورت گرفته در خصوص نوسازی ناوگان مینی بوسرانی کشور گفت : در توافقاتی که اخیرا  با ستاد مدیریت حمل و نقل  وسوخت صورت گرفت مقرر گردید تا با آغاز طرح نوسازی ناوگان مینی بوسرانی، حدود 120 تا 200 دستگاه از مینی بوس های فرسوده فراخوان شوند که به زودی این مساله عملیاتی خواهد شد.

غلامرضا غضنفری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن اشاره  به آغاز برخی حرکت های مثبت در جهت اجرای طرح نوسازی ناوگان مینی بوسرانی کشور گفت : خوشبختانه مدیریت جدید ستاد مدیریت حمل و نقل وسوخت در راستای اجرای طرح نوسازی ناوگان مینی بوسرانی حرکت های خوبی را آغاز نموده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود : پیش از این هیچ یک از برنامه ها و طرح هایی که در خصوص نوسازی ناوگان مینی بوسرانی اعلام شده بود از سوی مدیریت های گذشته پی گیری و عملیاتی نمی گردید اما مدیریتهای جدید در ستاد مدیریت و حمل و نقل و سوخت به طور جد به دنبال اجرای طرح نوسازی ناوگان مینی بوسرانی و رفع مشکلات و موانع موجود در این بخش است.

وی گفت : خوشبختانه مدیران جدید ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت تسلط بسیار خوبی بر وظایف محوله داشته و در حال پیش برد طرح های نیمه کاره و مسکوت در ارتباط نوسازی و خروج خودروهای فرسوده هستند.

وی با اشاره به رفع موانع ارائه تسهیلات برای نوسازی ناوگان مینی بوسرانی اظهار داشت : در توافقات اخیر مقرر گردید تا حدود 60 الی 70 درصد قیمت مینی بوس تسهیلات توسط ستاد مدیریت حمل و نقل و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به متقاضیان ارائه شود.

مدیرعامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور تصریح کرد : با اهتمام ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت و اجرای واقعی طرح نوسازی ناوگان مینی بوسرانی دارندگان خودروهای فرسوده از سردرگمی در این زمینه رها خواهند شد.

پیش از این غضنفری با اشاره به اینکه 90 درصد مینی بوس های موجود در کشور فرسوده هستند ، عنوان کرده بود که هم اکنون 46 هزار مینی بوس در ناوگان برون شهری تردد می کند که از این میزان 90 درصد آنها فرسوده است.

به گفته وی در سال 89 و 90 تنها 2 هزار مینی بوس در کشور نوسازی و در مقابل 4 هزار دستگاه نیز خارج شده  که تاثیر زیادی در محیط زیست داشته است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"