کد خبر: ۲۸۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۰ آذر ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، شركت بيمه توسعه، ‌بيش از 177ميليارد ريال خسارت شخص ثالث بالاي 2ميليارد ريال را پرداخت كرد.

پرداخت بيش از 65 فقره ديه بالاي 2 ميليارد ريال در بيمه توسعه

به گزارش خبر خودرو، شركت بيمه توسعه، ‌بيش از 177ميليارد ريال خسارت شخص ثالث بالاي 2ميليارد ريال را پرداخت كرد.

با گذشت بيش از 310 روز از آغاز تعليق فروش بيمه شخص ثالث اين شركت توسط بيمه مركزي ج.ا.ا شركت بيمه توسعه توانست صرفا در بخش بيمه شخص ثالث، بيش از 177ميليارد ريال خسارت بالاي 2ميليارد ريال را به زيانديدگان پرداخت نمايد.

بر اساس اين گزارش،‌ در پي اخبار منتشره از مديريت خسارت در شركت بيمه توسعه مبني بر انجام تعهدات و پرداخت خسارت زيانديدگان اين شركت، بيمه توسعه بيش از 177ميليارد ريال خسارت مالي، جاني و ديه زيانديدگان را پرداخت كرده است. 

اين گزارش حاكي است،‌ با توجه به اين كه در بسياري از تصادفات، ‌ميزان خسارت و ديه دريافتي يك زيان ديده، بيشتر از حداكثر ديه تعيين شده ناشي از فوت يك انسان (2ميليارد ريال) بوده و تا ميزان چند برابر آن نيز قابل ارتقاء است،‌ شركت بيمه توسعه توانسته است صرفا در زمينه خسارت ديدگان شخص ثالث بالاي 2ميليارد ريال، تعداد 65فقره خسارت بالاي 2ميليارد ريال به مبلغ بيش از 177ميليارد ريال را پرداخت و تسويه نمايد.

در اين گزارش آمده است،‌ در ميان زيانديدگان بيمه شخص ثالث شركت بيمه توسعه، تعداد قابل توجهي پرونده تسويه شده با مباغلي در حدود 6ميليارد ريال و بالاتر نيز وجود دارد كه با توجه به عدم درآمد زايي بيمه توسعه، به واسطه تعليق فروش بيمه شخص ثالث توسط بيمه مركزي ج.ا.ا ، در نوع خود تامل برانگيز و حائز اهميت ويژه اي است.

در پايان اين گزارش آمده است با توجه به اطلاعات بعضا نادرست منتشر شده در رسانه ها توسط برخي نهادها، شركت بيمه توسعه با توكل به خدا و به كمك سرمايه گذاري هاي خود و دورانديشي هايي كه در گذشته انجام داده است، در حال پرداخت خسارات خود بوده و تا پايان سال جاري، كليه بدهي هاي خود را به خسارت ديدگان پرداخت مي كند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"